رندرهای جدید ال جی استایلو ۵ منتشر شد

443fc2ce6baef4a04447460b03c09a51
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آخرین فعالیت شرکت ال جی به به فوریه‌ی گذشته برمیگردد که در آن زمان شاهد عرضه‌ی چندین دستگاه از سوی این شرکت بودیم. در چند ماه گذشته هیچ خبری از این شرکت مبنی بر عرضه یا معرفی دستگاه خاصی نبوده‌ایم تا امروز….

چندماهی است که شرکت ال جی بر روی اینترنت نسل ۵ (۵G) تحقیق و کار می‌کند، و به نظر می‌رسد که این کار وقت زیادی از این شرکت را به خود اختصاص می‌دهد. با این حال پس از چندماه بی خبری از ال جی حالا شاهد توسعه‌ی چند محصول کوچک از این شرکت در زمینه‌ی گوشی های هوشمند هستیم که یکی از آن ها مربوط به ال جی استایلو ۵ می‌شود.

امروز برای اولین بار رندری از ال جی استایلو ۵ منتشر شده است که در کنار آن یک قاب قرار گرفته است و به نظر می‌رسد که این رندر از سوی یکی ازشرکت های تولید کننده‌ی قاب گوشی های هوشمند درز کرده است. در حال حاضر اطلاعاتی از این دستگاه در دسترس نیست و تنها چیزی که می‌دانیم این است که شباهت زیادی به سری قبلی خود (استایلو ۴) و کیو استایلوس آلفا دارد. با این حال در طراحی ماژول دوربین و قسمت بالایی نمایشگر آن شاهد برخی تغییرات هستیم.

به نظر نمی‌رسد تفاوت دیگری میان این دستگاه با سری های قبلی استایلو وجود داشته باشد، با این حال ما انتظار داریم که استایلو ۵ پا را فراتر از نسل های قبلی خود گذاشته و در دسته‌ی گوشی های میان رده جای نگیرد. این دستگاه دارای جک ۳.۵ میلی متری هدفون و یک ورودی USB در قسمت پایین خود خواهد بود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار