قابلیت سفارشی سازی کلید بیکسبی در تلفن های هوشمند سامسونگ

d623ce013bc51ebc3003da8cc3bbb31f
زمان مطالعه: 1 دقیقه

قابلیت سفارشی سازی کلید بیکسبی در تلفن های هوشمند سامسونگ

دو سالی است که شرکت سامسونگ این دستیار صوتی را بر روی دستگاه های پرچم دار خود تعبیه می‌کند، درست از گوشی گلکسی اس ۱۰ تا به حال.

شرکت سامسونگ بر روی گوشی های پرچم دار خود دکمه‌ای را برای راه اندازی این دستیار صوتی تعبیه کرده است که شما به کمک آن می‌توانید آن را فعال کنید. البته این کار سامسونگ انتقادهای زیادی را در پی داشته است و همه بر این باورند که اصلا نیازی به یک دکمه برای فعال کردن بیکسبی نیست. اغلب افراد با استفاده از آموزش های موجود، این دکمه را غیرفعال کرده و یا برای آن تغییر کاربری مفیدتری جایگزین می‌کنند.

اتفاق خوبی که به تازگی رخ داده، این است که شرکت سامسونگ در نظر دارد تغییر کاربری در این دکمه ایجاد کند و به شما این امکان را بدهد تا برای این دکمه یک وظیفه انتخاب کنید. یکی از عواملی که موجب این تصمیم بزرگ شده است، آخرین گوشی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ می‌باشد.

علاوه بر این، گزارش ها حاکی از آن هستند که این شرکت در نظر دارد تا نقش این دکمه را در دیگر دستگاه های موجود نیز دستخوش تغییر کند. از جمله دستگاهایی که شامل این تصمیم خواهند شد می‌توان به سری گلکسی اس ۸، سری گلکسی اس ۹ و گلکسی نوت ۹ اشاره کرد.

گوشی هایی که به آخرین نسخه‌ی اندروید مجهز هستند و از رابطه‌ی کاربری وان تاچ بهره می‌برند. به زودی شاهد این اتفاق بزرگ خواهند بود و به آن ها این امکان داده می‌شود تا دکمه‌ی بیکسبی را برای خود شخصی سازی کرده و آن را مطابق میل خود تنظیم کنند.

زمان این آپدیت بزرگ به خوبی مشخص نیست، اما رخ دادن آن قطعی است و حتی شرکت سامسونگ در حال حاضر دفترچه‌ای به منظور راهنمایی و چگونگی انجام این تنظیمات منتشر کرده است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار