میت ۲۰ ایکس تلفن هوشمندی کامل تر از نینتندو سوئیچ

9bfd197665f95228710184c42327edfa
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هوآوی هنگامی که گوشی هوشمند میت ۲۰ ایکس را رونمایی کرد چند مقایسه ای نیز داشت. یکی از آنها با کنسول گیمینگ نینتندو سوئیچ بود. کنسول بازی که از طراحی برجسته ای بهره برده و مشخصات مطلوبی دارد.

در این بین مدل میت ۲۰ ایکس یک فبلت گیمینگ به شمار رفته که از نمایشگر بزرگ ۷ اینچی برخوردار است. با مشخصات پرچمدار نیز هوآوی آن را گزینه فوق العاده برای انجام بازی می داند. در این میان حین رونمایی شرکت چینی آن را با نینتندو سوئیچ به مقایسه پرداخت و این فبلت را اسمارتفونی بهتر از نینتندو سوئیچ برای انجام بازی دانست.

گذشته از آن یک کنترلر نیز که به صورت کشویی قابلیت اتصال داشته، برای میت ۲۰ ایکس معرفی شد. با تمام این تفاسیر می توان میت ۲۰ ایکس را یک دستگاه همراه بازی تلقی کرد. هوآوی عنوان بهترین دستگاه قابل حمل انجام بازی دانسته و هنگامی که نینتندو سوئیچ در کنار میت ۲۰ ایکس قرار می گیرد به برتری این گوشی هوشمند می توان اذعان کرد.

میت ۲۰ ایکس از صفحه نمایش ۷.۲ اینچی OLED با وضوح FHD+ برخوردار است که نسبت به صفحه نمایش ۶.۲ اینچی ۷۲۰ پیکسلی نینتندو سوئیچ یک پیشرفت بزرگتر محسوب می شود. همچنین این فبلت عمر باتری ۶.۶ ساعته ای دارد و این در حالیست که سوئیچ تنها ۳ ساعت می تواند عمر باتری داشته و بازیکنان با یک کنسول بازی رو به رو هستند که عمر باتری کمی برای آن در نظر گرفته شد.

با تمام این تفاسیر نمی توان قیاس درستی بین دو دستگاه داشت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار