عقب رفت سامسونگ با A01 Core

b6f0095ba4cf48f328fe6ce71be7457b
زمان مطالعه: 2 دقیقه

عقب رفت سامسونگ با A01 Core

سامسونگ در کنار رونمایی از گوشی های سری S و نوت به ساخت سری جدید از زیر برند A اقدام کرده است. رندرها خبر از مشخصات محدودی از آخرین مدل سری A می دهند. با انتشار تصاویر مربوط به بدنه این گوشی هوشمند عرضه آن توسط این کمپانی تایید شده است.
تصاویر نشان می دهد که این گوشی دارای تجهیزات به روز نخواهد بود. بنابراین باید انتظار داشت که یک میانرده بسیار مقرون به صرفه باشد. پنل صفحه نمایشگر با یک حاشیه ضخیم طراحی شده که دوربین سلفی روی آن قرار دارد.

A01-Core از نزدیک

طراحی بدنه A01 Core

در پنل پشتی نیز شاهد یک دوربین و یک فلش هستیم که به مانند گوشی های هوشمند قدیمی است. جنس بدنه A01 Core از پلاستیک مات بوده که کیفیت آن را به نسبت گوشی های از جنس شیشه و شفاف پایین می آورد.

در کنار این گوشی سمت راست شاهد دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا هستیم که هیچ گونه تغییری نسبت به مدل های قدیمی در آن دیده نمی شود. نکته قابل توجه در این است که باتری این گوشی قابلیت تعویض خواهد داشت و گمان می رود که جایگاه سیم کارت نیز در زیر آن قرار گرفته باشد.

مشخصات فنی گلکسی A01 Core

با توجه به کیفیت پیکره این گوشی نمی توان انتظار مولفه های فنی قدرتمند را از آن داشت. با توجه به مشخصات گفته شده صفحه نمایشگر این مدل ۵.۱۴ اینچ با رزولوشن اچ دی است. به لحاظ سیستم پردازنده A01 Core به تراشه مدیاتک ۶۷۳۹WW مجهز است. اگر بخواهیم به تصاویر منتشر شده از این گوشی اکتفا کنیم به نظر می رسد که در دو رنگ وارد بازار شود.

به لحاظ حافظه، این گوشی دارای ۱ گیگابیت رم است، بنابراین نمی توان ذخیره سازی فایل های حجیم را از آن انتظار داشت. ناگفته نماند که این گوشی به حافظه داخلی ۸ گیگابایتی مجهز شده است، اما با این وجود باز با یک گوشی میانرده از سری A مواجه هستیم.
یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده که به نسبت دیگر امکانات آن کافی به نظر می رسد.

جمع بندی پایانی

علت ساخت و عرضه این گوشی از کمپانی سامسونگ هنوز بر ما پوشیده است. بنابراین باید منتظر ماند تا دید این کمپانی چه دلیل قانع کننده برای عرضه آن خواهد داشت. با این وجود گوشی A01 Core به عنوان یک گوشی میانزده سری A به شمار می آید که از امکانات حداقلی برخوردار است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار