عدم اتصال به دیتا موبایل در بروزرسان جدید iOS

11bc2031617c1978dc82b52ae392083f
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت اپل پس از انتشار نسخه کاملا جدید iOS نسخه های دیگری هم منتشر می کند که به عنوان بروزرسانی های جزئی نسخه اصلی محسوب می شوند. در این میان پیشتر شاهد انتشار iOS 12.1.1 با چند ویژگی جدید بودیم.

با وجود آن که این بروزرسان برخی مشکلات را برطرف می کند اما به نظر می رسد مسائل بزرگتری را به وجود آورده است. برخی از دارندگان دستگاه های اپل گزارش کردند با بروزرسان iOS 12.1.1 موفق نمی شوند دیتا موبایل را فعال سازند.

مسئله ای که اهمیت بسیاری داشته و باید اپل به سرعت آن را برطرف سازد. بنابراین تنها راه اتصال به اینترنت استفاده از وای فای می باشد.   این مشکل روی کاربران منطقه‌های مختلف متفاوت است و در حالی که بعضی‌ها گزارش کردند تنها مرورگرشان هنگام فعال‌سازی دیتای گوشی غیرفعال می شود، عده‌ای دیگر اشاره داشتند که شبکه ۴G کاملا برای‌شان وصل نمی شود و حتی قابلیت استفاده از اپلیکیشن‌های مهم  از دست می رود.

البته دیتای موبایل تنها مشکل iOS 12.1.1 نیست و به همراه آن، در بخش شورت کات سیستم عامل موردبحث مسائلی به وجود آمد. هر چند این مشکل به‌نظر سروری محسوب شده و بدون نیاز به آپدیت نرم افزاری جدید رفع می شود. در ارتباط با دیتای موبایل نیز باید در انتظار اخباری از سوی شرکت اپل باشیم.

جای تعجب چنین است که تست کنندگان بتا با مسائلی رو به رو شدند و گزارش هایی نیز داده شد اما به نظر می رسد اپل توجهی نکرده است. iOS 12.1.1 با حجم نزدیک به ۳۵۰ مگابایت اخیرا در دسترس قرار گرفته است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار