سنسورهای سونی در آیفون های ۲۰۱۹

fb14fbef3b0051a5b49e06f20cdf1afa
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سونی در بحث تولید سنسور دوربین و دیگر حسگرها برند مطرحی شناخته می شود که حتی برای کمپانی های مختلف این سنسورها را توسعه می دهد.

برند ژاپنی در نظر داشته سال ۲۰۱۹ چند سنسور سه بعدی را توسعه داده و به کمپانی های دیگر بفروشد. یکی از آنها شرکت اپل خواهد بود و این برند کوپرتینویی ها سنسورها را روی آیفون های ۲۰۱۹ به کار خواهد گرفت.

البته اپل همیشه در ساخت آیفون ها، از دیگر شرکت ها کمک گرفته برای مثال ال جی و سامسونگ تامین کننده صفحه نمایش اپل به شمار می روند و به نوعی سازنده کامل آیفون ها اپل محسوب نمی شود بلکه در تامین قطعات کوپرتینویی ها کمک هایی از دیگر شرکت ها می گیرند.

گفته می شود اپل می خواهد سنسورهای سه بعدی دوربین سونی را روی آیفون های ۲۰۱۹ که در مقایسه با نسل فعلی تغییراتی خواهند داشت، به کار گیرد. اگر این خبر صحت داشته باشد و اپل چنین دوربین هایی را در بخش عقب و جلو آیفون های ۲۰۱۹ تعبیه خواهد کرد.

سونی در نظر دارد بزودی تولید ماژول دوربین ۳ بعدی برای قسمت عقب و جلو را بزودی آغاز کند. گذشته از آن نرم افزارهای ویژه نیز برای این نوع دوربین ها توسعه پیدا خواهد کرد. از جمله دوربین های سه بعدی که تاکنون مشاهده شد، دوربین TrueDepth آیفون ۱۰ اپل می باشد. این نوع دوربین ها اشیا را به صورت سه بعدی تجزیه و تحلیل کرده و عمق تصویر تشخیص خواهند داد.

گزارش ها می گویند شرکت های متعددی در حال مذاکره با سونی هستند تا دوربین سه بعدی جدید کمپانی را در محصول آینده خود به کار گیرند و اپل تنها یکی از آنهاست. اپل در زمینه هدست های واقعیت مجازی گام های برداشته اما به طور جدی وارد این حوزه نشده و شرکت ها ابتدا باید به بررسی دوربین ها و استقبال کاربران بپردازند و سپس آن را به کار گیرند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار