شرکت LG به کار خود در حوزه‌ی موبایل ادامه خواهد داد

bd5f47257b52dcc9f9faf3d6f21f6c58
زمان مطالعه: 1 دقیقه

همه‌ی ما با شرکت بزرگ LG آشنایی داریم و حتی اگر تا به حال از محصولات موبایل آن استفاده نکرده باشیم، حتما یک وسیله‌ی برقی دیگر از این شرکت در خانه‌ی خود داریم.

اما چند وقتی است که این شرکت نام آشنا در بازار گوشی های خود دچار نزول شده است و به خوبی پیشرفت نداشته است. شرکت LG در سال گذشته از بابت تولید گوشی های خود ۷۰۰ میلیون دلار ضرر کرد، این در حالی است که از دیگر خدمات و محصولات این شرکت تنها گزارش سود شده است و هیچ زیانی در کار نبوده.

اما در همین گیرو دار مدیر عامل محصولات الکترونیکی این شرکت اعلام کرده است که ما از ساخت و تولید گوشی های هوشمند کناره نخواهیم کشید.

lg

او در این باره افزود:

حوزه‌ کاری شرکت LG همواره بر روی ماشین ها و لوازم خانگی بوده است و خواهد بود. و هر دوی آنها به گوشی های هوشمند مرتبط می‌باشد. گوشی های هوشمند نیز در راستای آن ها هستند و ما هرگز در فکر خارج شدن از این بیزنیس نیستیم.

شرکت بزرگ موبایل  LG اعلام کرده است زیان های عملیاتی برای چهار سال متوالی را. آن ها در سال ۲۰۱۷ حدود ۱۹۲ میلیون دلار از دست دادند. با این حال شرکت LG در حال حاضر در حال سرمایه گذاری و تلاش بر روی نسل ۵ اینترنت ۵G است و در نظر دارد تا در سال های آتی ثروت خود را دستخوش تغییر کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار