احتمالا شرکت سونی سه گوشی جدید در CES 2018 معرفی میکند

b500b4e45ba4c19d1593aa9038b93c72
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سلام و درود خدمت شما همراهان گرامی مجله خبری دیجی دو در این مجله قراره درباره محصولات جدید و تحولاتی که در شرکت سونی چند وقتیه در حال رخ دادنه صحبت کنیم اگر از طرفداران این کمپانی هستید باماهمراه باشید.

شرکت سونی چند وقتیه که داره خودشو از شرکت های تولیدکننده قدیمی جدا میکنه و وارد مجموعه تولیدکنندگانی میشود که محصولاتشان دارای استاندارد های جدید تکنولوژی میباشد. میشه گفت اولین حرکتی که شرکت سونی از خود برای اینکه نشان دهد در حال تغییری بزرگ است نشان داد این بود خودرا وارد عرصه تولیدکنندگان گوشی های بدون حاشیه کرد و از سبک سنتی و قدیمی خودش دور شد.

بعد ازاین قضیه ما هم مثل شما منتظر بودیم تا ببینیم که آیا شرکت شونی واقعا قصد ورود به بازار داغ گوشی های هوشمند را دارد یا خیر؟ شرکت سونی اخیرا چند گوشی هوشمند جدید مثل :  Xperia XZ1  و Xperia XZ2 را منتشر کرده است. این شرکت در این محصولات سعی کرده تا از طراحی های قدیمی خود کمی دور شود و تقریبا هم موفق عمل کرده در انجام این موضوع. اما این گوشی های هوشمند باز هم از نظر طراحی منحصر به فرد محصولات دیگر این شرکت بودند. این شرکت برای بهتر دیده شدن نیاز دارد تا به نقاطی دقت کند که مورد استقبال و توجه کاربران قرار میگیرد.

خبری مبنی بر اینکه شرکت سونی قرار است محصولی جدید به بازار عرضه کند

شرکت سونی معمولا انتشار خبرهای بزرگ خود را برطبق روال همیشگی معمولا  برای گنگره Mobile World  که در اواخر فوریه برگزار میشود نگه میدارشت. اما این بار بنظر میرسد قصد دارد عملی متفاوت انجام دهد. به نقل از مجله ی خبری  VentureBeat : این شرکت اعلام کرده است که قرار است محموله ای جدید از گوشی های هوشمند جدید خودرار  در اوایل هفته آینده یعنی در  CES 2018 به جهانیان عرضه کند.

 

 

مشخصات فنی شایعه شده درمورد آنچه قرار است شرکت سونی قرار است  عرضه کند  

شرکت سونی در نظر دارد محصول جدید خود را به نمایشگر ۵.۲ اینچی مجهز کند. این در حالی است که قرار است رزولوشن تصویر این محصولات مثل گوشیهای قبلی ۱۰۸۰p باشد. این محصول جدید به احتمال خیلی زیاد به جای چیپ ست های میدیا تک که در محصولات ۲۰۱۷ این شرکت استفاده شده این محصول با پردازنده اسپندراگون ۶۳۰  عرضه خواهد شد. این گوشی با نام تجاری XA2 عرضه خواهد شد.

علاوه براین کیفیت دوربین های اپتیک در این محصول افزایش خواهد یافت. XA2  دارای دوربین سلفی  ۷ مگاپیکسل و نیز دوربین پشت  ۱۵ مگاپیکسلی میباشد. سنسور اثر انگشت را به عقب و زیر دوربین منتقل کرده است که  نقطه ی فوق العاده راحتیست.

مارا دنبال کنید

ما در دیجی دو بهترین های شرکت سونی را در اختیار شما قرار میدهیم. هدف ما رضایت شما و مشتری مداری میباشد.

اگر یکی از دنبال کنندگان اخبار دنیای تکنولوژی گوشی های هوشمند هستید

دیجی دو را دنبال کنید ما بهترین وبه روزترین خبرهارا به شما میرسانیم

خریدی مطمئن، کیفیتی با ضمانت فروشگاه اینترنتی دیجی دو

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار