شرکت وایلی فاکس وارد دولت میشود

c1aa39a513e811a585eb5c7253b04d31
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی دو – وایلی‌فاکس، شرکت نوپا و برتر انگلیسی است که باهدف ارایه گوشی‌هایی با قابلیت شخصی‌سازی بالا در ۲۰۱۵ تاسیس شد. شرکت وایلی فاکس که مدتی است در پی بدست آوردن بازار موبایل میباشد.  بالاخره توانسته است بازار خود را پیدا کند و به تازگی وارد دولت شده است.

تاریخچه مختصر از شرکت وایلی فاکس

وایلی‌فاکس، شرکت نوپا و برتر انگلیسی است که باهدف ارایه گوشی‌هایی با قابلیت شخصی‌سازی بالا در ۲۰۱۵ تاسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در لندن است. وایلی‌فاکس با توزیع‌ آنلاین گوشی‌های موبایل سعی دارد با پایین آوردن قیمت‌ها در جهت بهبود تجربه‌ی کاربری کوشش‌‌هایی را در سطح جهان انجام دهد. این مهم با همکاری وایلی‌فاکس با شرکت‌های همچون سیانوژن و کوالکام محقق شده است. وایلی‌فاکس با داشتن تیم مدیریت بین‌المللی؛ از فناوری‌های برتر، بهبود کیفیت ساخت و بالا بردن تجربه‌ کاربری موبایل، در جهت جذب مشتری استفاده می‌کند.

تجربه یک سیستم عامل جدید به نام سیانوژن

اگر از طرفداران پروپاقرص سیستم عامل اندروید هستید، حتما با برخی کاستی‌های آن نیز آشنایی دارید؛ مواردی که سبب می‌شود برای دسترسی بهتر به امکانات مجبور شوید اعمالی چون «روت کردن» انجام دهید و البته ریسک‌هایش را نیز بپذیرید، یا اگر گوشی شما کمی قدیمی شده یا از مدل‌های میان‌رده باشد، عطای آپدیت شدن را به لقایش ببخشید.

برای حل مشکلات اندروید یک راه فوق‌العاده نیز مطرح شده و آن استفاده از سیستم عامل سیانوژن است که ساختاری بر پایه اندروید دارد، اما بسیاری از ایرادات آن را، همچون کمبود امنیت، عدم آپدیت و مشکلات شخصی‌سازی دلخواه را برطرف کرده.

مدل‌های کمی در دنیا بر پایه این سیستم عامل طراحی شده‌اند. گوشی جدید وایلی‌اکس استورم را می‌توان قدرتمندترین نمونه ساخته‌شده با سیانوژن دانست که مشخصاتی همچون پرچم‌داران اندرویدی دارد و در کنارش سیستم عاملی بی‌نقص نیز به همراه دارد.

blank

کمی بیشتر با سیستم عامل سیانوژن آشنا شوید

«سیانوژن» (Cyangoen) یک سیستم‌عامل مبتنی بر کدهای اندروید است. این سیستم‌عامل که به اختصار CM هم نامیده می‌شود، امکانات بیشتری نسبت به اندروید خالص دارد که برای مثال می‌توان به

  • پشتیبانی از پوسته‌ها (Themes)
  •  پشتیبانی از فایل‌های صوتی FLAC
  •  کنترل کامل روی دسترسی برنامه‌ها
  • آورکلاک کردن پردازنده و موارد بسیاری که به بهبود سیستم‌عامل کمک می‌کنند، اشاره کرد.

گفته های سازندگان درباره این سیستم عامل قدرتمند

طبق گفته‌ی سازنده، این سیستم‌عامل، بسیار سریع‌تر و پایدارتر از اندروید رسمی است. گوشی‌های وایلی‌فاکس با داشتن سیستم‌عامل سیانوژن تمامی کم‌وکاستی‌های اندروید خالص را به‌خوبی پوشش داده‌اند. درست که این سیستم‌عامل مثل گوشی‌های سامسونگ، ال‌جی، سونی یا حتی هوآوی، رابط کاربری اختصاصی ندارد یا بهتر بگوییم رابط کاربری آن مثل سری گوشی‌های نکسوس است؛ اما امکاناتی را فراهم می‌آورد که با خرید گوشی‌های وایلی‌فاکس می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید.

سیانوژن دیگه چی داره؟

علاوه بر این با این سیستم‌عامل می‌توانید خیال راحتی از به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل اندروید و سیانوژن داشته باشید. در کنار این امکانات اگر «توسعه‌دهنده‌ی برنامه‌های اندرویدی» (Android Developer) هم هستید، می‌توانید با این گوشی‌ها از امکاناتی که در این سیستم‌عامل مخصوص توسعه‌دهندگان تدارک دیده‌شده، استفاده کنید.

بازهم میتوانید با این سیستم عامل قویتر عمل کنید

  • شخصی‌سازی پیشرفته
  •  امکان سفارشی کردن ساده
  •  امکان کاستن یا افزودن برنامه‌های پیش‌فرض گوگل در هرزمانی که به آن‌ها نیاز داشتید
  •  امکان حذف برنامه‌های پیش‌فرض سیستم‌عامل
  •  امکان دسترسی به فایل‌های پوشه‌ی سیستم

و مواردی که می‌توانند هرکسی را به این سیستم‌عامل علاقه‌مند کنند از مشخصات سیانوژن هستند.

خبر ورود وایلی فاکس به دولت تصدیق شد

این خبر که گوشی های وایلی فاکس به دولت راه پیدا کرده اند توسط انجمن Reddit تایید شده است.

اعضای شرکت وایلی فاکس پیش از این میدانستند که این شرکت قرار است وارد دولت شود.

فروشگاه اینترنتی دیجی دو

آیا از طرفداران گوشی های هوشمند هستید؟ پس با مجله خبری دیجی دو همراه باشید

دیجی دو عرضه کننده بهترین های دنیای موبایل با کیفیت و ضمانت اصل بودن کالا

فروشگاه اینترنتی دیجی دو در خدمت شما

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار