به روز رسانی گوشی OnePlus 5 به اندروید Oreo برای رفع مشکل متوقف شد

f7a4a4ac1b58986712d867ed74d4009d
زمان مطالعه: 4 دقیقه

پیش تر  شرکت OnePlus  تصمیم  گرفت  برای بهبود در کیفیت و بالا آمدن سطح استاندارد گوشی های خود، نسخه اندروید برخی از گوشی های خود را از جمله  OnePlus 5T و OnePlus 5   را ارتقاء دهد. این شرکت اکنون لینک این به روز رسانی را برای کاربران خود فرستاده بود تا بتوانند نسخه اندروید خود را به نسخه بتا آندروید ۸.۰ (Oreo) ارتقاء دهند. اما براساس اخبار انجمن های رسمی این شرکت  اعلام شد که این به روز رسانی را بنا به وجود آمدن مشکلاتی متوقف کرده است.

به رورز رسانی به نسخه جدید اندروید در OnePlus 5T  متوقف شد

شرکت OnePlus  بوسیله ی انجمن های رسمی خود به کاربران گوشی های وان پلاس خبر داد تا گوشی های خود را به روز رسانی نکنند. این شرکت لینک های دانلود را که خودش قبلا قرار داده بود به سرعت حذف کرد و از کاربرانی که به روز رسانی را انجام داده بودند درخواست کرد که تا هرچه سریعتر به حالت قبلی برگردند.

متاسفانه هیچ جزئیاتی در مورد مشکل بوجود آمده و اینکه این شرکت به سرعت لینک های دانلود را حذف کرده در دست نیست. بنظر یک مشکل مهم در این امر بروز رسانی بوجود آمد از آنجا که این شرکت از کاربرانش درخواست کرده تا اگر به روز رسانی را انجام داده اند سریعا به حالت اولیه برگردند. البته این فقط یک گمان است و هیچ پایه و اساسی را شامل نمیشود. این شرکت همچنین اعلام کرده است که هر موضوعی که باعث ایجاده مشکل شده است را به زودی حل خواهد کرد و دوباره لینک به روز رسانی در اختیار کاربران خود قرار خوهد داد. این مشکل هنوز حل نشده و هیچ تاریخ و زمان مشخصی برای رفع این مشکل اعلام نشده است.

ذر این به روز رسانی قرار است چه ویژگی های به این گوشی اضافه شود

شرکت OnePlus قصد داشت همراه این به روزرسانی قابلیت های جدیدی را به گوشی پرچمدار خود یعنی  OnePlus 5T  اضافه کند. در به روزرسانی به نسخه بتا بر طبق یادداشت های منتشر شده توسط منابع مطلع  قرار بود : حالت گنجاندن یک تصویر در تصویر دیگر ( حالت تصویر در تصویر) فعال شود، هر دوقابلیت خودکار تکمیل نوشته و انتخاب هوشمند متن ها فعال شود و همچنین  طراحی کلی سیستم منوی تنظیمات سریع تغییر داده شود. در این به روزرسانی به نسخه بتا علاوه براین قرار بود تا سطح پتچ امنیتی دستگاه  تا اریخ ۱ دسامبر ارتقاء یابد. علاوه بر تمام آنچه گفته شد که قرار است به آن اضافه شود. قرار است چندین آسیب پذیری متوسط و سطح بالای بوجود آمده در زمان های  اخیرا در این دستگاه نیز حل شوند.  فراتر از اینها، قرار است چندین موردی دیگر از جمله  توانایی آپلود تصاویر به Shot،  ترکیب گزینه های آیکون برنامه با میانبرهای برنامه، بهینه سازی برنامه و در نهایت مشکل دوربین جلو OnePlus 5T که یک رنگ سبز را به تصاویر خالی اضافه میکرد نیز حل شود. اما متاسفانه در حال حاضر که این به روز رسانی متوقف شده است و هیچ یک از این اتفاقات نخواهد افتاد.

این شرکت اعلام کرده درحال حاضر از به روزرسانی خود داری میکند

جالب است بدانید این شرکت در حال حاضر به دنبال راه حل دیگری برای به روز رسانی گوشی خود میباشد. این شرکت معتقد است که این مشکل به گوشی پیشین آن یعنی OnePlus 5 مرتبط است( چرا که همین مشکل برای این دستکاه نیز چندی قبل  پیش آمد ). اگر چه شباهت های زیادی بین این دو دستکاه وجود دارد اما غیر ممکن است که این دواشکال به هم مرتبط باشند. و یا حتی غیر ممکن است این مشکل همان مشکل باشد. اینکه تقریبا این مشکلات برای این دو مورد به طور میشود گفت همزمان رخ داده میتواند کاملا تصادفی باشد. اما چیزی که مطرح است این است که شرکت  OnePlus در حال حاضر از بروز رسانی به نسخه جدید اندروید  خودداری کرده است. و تاریخی از عرضه این به روزرسانی به طور رسمی اعلام نکرده است.

مارا دنبال کنید

اگر یکی از دنبال کنندگان اخبار دنیای تکنولوژی گوشی های هوشمند هستید

دیجی دو را دنبال کنید ما بهترین وبه روزترین خبرهارا به شما میرسانیم

خریدی مطمئن، کیفیتی با ضمانت فروشگاه اینترنتی دیجی دو

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار