شرکت سونی به جمع تولیدکنندگان گوشی های بدون حاشیه پیوست

ed87741482bef1153ac83805c8af06e3
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی دو –  شرکت سونی تقریبا میشه گفت جزو یکی از معدود تولید کنندگان گوشی های هوشمندی بود که بر خلاف دیگر تولید کنندگان دست از تولید گوشی های سنتی و دارای حاشیه برنداشته بود؛ ولی حالا بنظر میرسه در سال جدید پیش رو ۲۰۱۸ این شرکت قراره محصول متفاوتی رو از خودش به عرضه نمایش بزاره. عکس های جدید منتشر شده از دو مدل گوشی Xperia XZ2 و گوشی اکسپریا A Edge کمپانی سونی خبر از آن دارد که این شرکت قرار است به جمع تولید کنندگان گوشی های بی حاشیه بپردازد.

در هفته ای که گذشت در میان شایعات مربوط به طراحی جدید کمپانی سونی، عکسی نتشر شد که گفته میشود مربوط به مدل Xperia XZ2، گوشی جدید سونی است. در طراحی و دیزاین این مدل جدید در کمال تعجب خبری از لبه های مرسوم دیگر مدل های قدیمی نبود. بعد از این قضیه کمتر از چند روز بعد  مجدداً عکس دیگری نیز از مدل دیگری به نام Xperia A Edge منتشر شد.

نکته جالب درباره A Edge این است که طراحی آن هم بدون لبه است؛ بنابراین شاید عکس های رندر این دو مدل کافی باشد تا قانع شویم امسال قرار نیست همه مدل های سونی از رسوم قبلی این شرکت پیروی کنند.

طراحی دو گوشی جدید کمپانی سونی

طراحی این دوگوشی یعنی  اکسپریا A Edge  و  Xperia XZ2  مشابه هم هستند. این دومدل گوشی از سه جهت بدون حاشیه هستند و فقط در قسمت بالای آن حاشیه ای وجود دارد که برای قرار گرفتن دوربین جلو، حسگرها و بلندگوهای میباشد. و بقیه قسمت های آن در هرسه جهت بدون هیچ گونه حاشیه ای میباشد. این تنها کاری نیست که شرکت سونی انجام داده است. از طرف دیگر، این بار سونی لبه های گوشی را برخلاف لبه های مدل‌های مرسوم که با زاویه صاف بودند، به شکل منحنی طراحی کرده است.

این دومدل فقط در همین مورد با طراحی های قبلی سونی متفاوت است و در بقیه موارد از مدل های سونی قبلی تبعیت میکند. کلید هوم در این دو مدل نیز روی صفحه نمایشگر قرار داده شده و اسکنر اثرانگشت نیز در همان محل جا خوش کرده است.

پنل پشتی Xperia A Edge فلزی است و دوربین دوگانه نیز در بالا و گوشه سمت چپ پنل قرار گرفته است. به جز دوربین تنها چیز دیگری که روی پنل پشتی این مدل دیده می‌شود، لوگوی سونی است که در وسط پنل حک شده است.

در عکس های منتشرشده از این گوشی های کمپانی سونی تنوع رنگی  سفید، سیاه، آبی و قهوه‌ای دیده می‌شود. اما بنظر میرسد که شرکت سونی در نظر دارد تا رنگ طوسی را به این تنوع رنگ اضافه کند.

مشخصات فنی  اکسپریا A Edge

بعضی از منابع آگاه درباره ویژگی ها وجزییات این دو مدل جدید سونی می گویند :  گوشی اکسپریا A Edge سونی دارای نمایشگر  ۶ اینچی اولد (OLED) با رزولوشن تصویر ۴K عرضه خواهد شد. و به احتمال زیاد این شرکت از پردازنده  اسنپ دراگون ۸۴۵ استفاده خواهد کرد، و همچینین  سیستم‌ عامل اندروید ۸ Oreo در آن به کاربرده شده است.

گفته می‌شود که سونی این مدل را اواسط آوریل ۲۰۱۸ عرضه می کند. با این همه برای اطلاع از جزییات دقیق‌تر و به دور از حدس و گمانه زنی باید تا زمان عرضه رسمی مدل‌های جدید سونی صبر کنیم.

مارا دنبال کنید

ما در دیجی دو بهترین های شرکت سونی را در اختیار شما قرار میدهیم. هدف ما رضایت شما و مشتری مداری میباشد.

اگر یکی از دنبال کنندگان اخبار دنیای تکنولوژی گوشی های هوشمند هستید

خریدی مطمئن، کیفیتی با ضمانت فروشگاه اینترنتی دیجی دو

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار