شرکت سامسونگ در حال تست اولین گوشی اندروید Go در اروپا، آسیا و آمریکای لاتین

87c8c77d6c4b8dfbd8da99a85aa61fee
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیجی دوشرکت سامسونگ در میان اولین شرکت های سازنده قطعات اصلی در به کار گرفتن سیستم عامل های اندروید معرفی شده توسط گوگل است. این شرکت از زمانی که اندروید را به رسمیت شناخته است همواره دستگاه های خود را به همراه یک واسط کاربری سفارشی شده روانه بازار کرده است.

این واسط کاربری اوایل TouchWiz  نام داشت اما به گذشت زمان به  Samsung Experience تغییر کرد. اما حالا گزارش های وجود دارد که نشان میدهد این شرکت به دنبال به دست آوردن سهام مدل های پایین اندروید است.

سامسونگ وارد سهام های پایین اندروید خواهد شد

شرکت گوشی سامسونگ به جمع عرضه کنندگان گوشی های همراه اندروید GO شرکت گوگل خواهد پیوست،و گزارش های موجود نشان میدهد که غول بزرگ تکنولوژی در حال تست دستگاه های پایین رده خود در چند کشور است. گفته شده است این دستگاه ها با شماره مدل SM-J260 می آیند و به همراه یک پردازنده نامشخص ساخته شده اند که با نام کد Universal7570_Go ‌‌نام گذاری شده اند. پردازشگر این دستگاه میتواند یک  Exynos 7570 یا مدل اصلاح شده آن باشد. همچنین این مدل پایین رده به همراه یک بسته بندی ۱ گیگ رم مشاهده خواهید کرد.

سامسونگ در حال تست اندروید GO میباشد

جزئیات مشخص شده از این دستگاه با سه مدل متفاوت دیده شده است،که شامل زیر مجموعه های  SM-J260F, SM-J260M  و SM-J260G است.  مدل SM-J260F در حال حاضر در انگلستان، ازبکستان و نیز کشورهای قفقاز، آلمان، ایتالیا، اوکراین، روسیه، قزاقستان، فرانسه و لهستان مورد آزمایش قرار گرفته است،این  در حالی است که شماره مدل SM-J260M نیز در آرژانتین، بولیوی، شیلی، کلمبیا، ترینیداد و توباگو، پرو، پانادا و پاراگوئه و همچنین علاوه بر اینها در بازار آسیا همچنان در حال آزمایش است. و در آخر هم مدل شماره  SM-J260G در هند، نپال، بنگلادش، سریلانکا، کامبوج، تایلند، سنگاپور، مالزی و ویتنام مورد آزمایش قرار گرفته است.

سامسوتگ در فکر گرفتن سهام پایین رده

در حال حاضر هیچ حرف رسمی از شرکت سامسونگ درباره  عرضه گوشی های با اندروید GO نیست، اما با این حال این شرکت در حال حرکت در بازار ها میباشد تا بتواند سهم فروش را در گوشی های پایین رده بازار به خود اختصاص دهد. تلاش هایش با Tizen از سری Z چیزی به جز موفقیت نیست. همین موضوع توانست بازی را برای توجه به این شرکت تغییر دهد.

دیجی دو

وب سایت اینترنتی دیجی دو عرضه کننده بهترین گوشی های روز دنیا

شما میتوانید بهترین گوشی های سامسونگ را از وب سایت ما خریداری کنید

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار