شارپ، دوربین فیلم‌برداری ۸K میکرو چهار سوم را توسعه خواهد داد

ed7816c709b1b6b32d439c7969ec34e5
زمان مطالعه: 1 دقیقه

همانطور که می‌دانید کمپانی‌های طراح و تولید‌کننده دوربین‌های فوق‌پیشرفته نیز دائما در حال رقابت با یکدیگر هستند به‌خصوص اکنون که بر سر طراحی و عرضه دوربین‌های میکرو چهار سوم و یا همان MFT با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند. درواقع بنیانگذار دوربین‌های میکرو چهار سوم کمپانی پاناسونیک بود که بعدها کمپانی المپوس نیز در این راه به کمپانی پاناسونیک پیوست و شرع به طراحی و تولید این نوع دوربین‌ها کرد. همین رقابت بین دو کمپانی سازنده دوربین، موجب شد تا کمپانی شارپ نیز به جمع این دو کمپانی بپیوندند.

تا جایی که کمپانی‌های پاناسونیک و المپوس بیانیه‌ای مبنی بر پیوستن کمپانی شارپ به آن‌ها را برای طراحی و تولید دوربین‌های میکرو چهار سوم منتشر کردند. تا اینکه کمپانی شارپ دو کمپانی پاناسونیک و المپوس را در جریان نمایشگاه CES 2019 غافلگیر کرد چراکه در این نمایشگاه از توسعه دوربین فیلم‌برداری ۸K میکرو چهار سوم خود خبر داد.

این احتمال وجود دارد که دوربین جدید ۸K کمپانی شارپ از قابلیت‌هایی شامل: تصویربرداری ۸K با فریم ریت ۳۰ فریم در ثانیه و لرزش‌گیر داخلی برخوردار باشد. علاوه‌بر این برخی از کارشناسان معتقدند که کمپانی شارپ قصد دارد در طراحی این دوربین جدید خود از یک نمایشگر بزرگ ۵ اینچی استفاده کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار