سری نوا ۹ هواوی ماه آینده عرضه خواهد می شد

ee36f5d403fc7687d38c49025dfad91e
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس ادعا و برخی اخبار منتشر شده توسط یک افشاگر در چین، گویا سری نوا ۹ در رنگ های جدید و طراحی جذاب وارد بازار خواهد شد. این گوشی هواوی جدید از شبکه‌ ی ۵G پشتیبانی می‌کند. سری نوا ۹ هواوی، احتمالا در شهریور و یا مهر ماه ۱۴۰۰ که اواسط سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد.

برند هواوی در دسامبر ۲۰۲۰ که برابر با دی ماه ۱۳۹۹ بود از دو محصول خود به نام نوا ۸ فایوجی Nova 8 5G و نوا ۸ پروفایوجی Nova 8 Pro 5G در چین رونمایی کرد. بر اساس گزارش گیزموچاینا، گویا اطلاعات جدید از یک افشاگر چینی منتشر شده است که نشان می‌دهد این شرکت در حال تولید سری نوا ۹ است. بر اساس اطلاعات این افشاگر گویا سری نوا ۹ تا اواسط سپتامبر ۲۰۲۱ یعنی شهریور و مهرماه ۱۴۰۰ به بازار چین عرضه خواهد شد. برخی مشخصات احتمالی این

گوشی هوشمند جدید هواوی توسط این افشاگر نیز منتشر گردیده است.

این افشاگر بیان کرده است که گوشی نوا ۹ هواوی فایوجی به نسبت سری آنر ۵۰ دارای رنگ و ظاهری بسیار زیباتر است. اما چیزی که در نوا ۹ هواوی کاهش پیدا کرده است، قدرت پردازنده است. قدرت پردازنده سری نوا ۹ هواوی به نسبت آنر ۵۰ ضعیف‌تر است. سری آنر ۵۰ که دارای دو مدل آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو بود در خرداد ماه ۱۴۰۰ به عنوان اولین گوشی با تراشه اسنپدراگون G778  رونمایی شد.

فعلا مشخص نیست که سری نوا ۹ هواوی از کدام تراشه بهره می برد. شاید از تراشه مدیاتک بهره ببرد، شاید هم از تراشه کوالکام. اما باید منتظر بود تا شاید به زودی اطلاعات بیشتری از این گوشی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

به تازگی یک مدل گوشی هواوی با شماره مدل  RTE-AL00 در فهرست TENAA به ثبت رسیده است. اما هیچ اطلاعاتی را درباره آن مشاهده نمی‌کنید. برخی از تصاویری که در این سایت منتشر شده، نشان می‌دهد که به احتمال زیاد این گوشی به سری نوا مرتبط باشد.

تصویری که با شماره مدل RTE-AL00 بارگذاری شده است با نام تجاری نوا در پشت گوشی دیده می شود. ظاهر این گوشی بسیار شبیه به نسخه G4 و G5 نوا ۸ پرو است. برروی تصویر RTE-AL00 یک بریدگی بیضی شکل وجود دارد که نشان‌دهنده دوربین سلفی دوگانه این گوشی است. همچنین در پنل پشتی این گوشی ماژول دوربین دارای دو حلقه است. در قسمت بالا لنز اصلی وجود خواهد داشت . در حلقه ی پایینی سه دوربین و یک فلش LED خواهد بود.
منبع: gizmochina

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار