سیستم عامل هونگ منگ برای گوشی های هوشمند نیست

0ce7955d5fe4edb157c96b97e8e5491c
زمان مطالعه: 1 دقیقه

سیستم عامل هونگ منگ یک سیستم عامل جدید است که توسط شرکت چینی هواوی در حال توسعه می‌باشد. پیش از این شاهد خبرهایی بودیم که ادعا می‌کرد این سیستم عامل قرار است در گوشی های هوشمند چینی، از جمله هواوی جایگزین سیستم عامل اندروید شود. این در حالی است که به نظر می‌رسد این شرکت نقشه‌ی دیگری در سر دارد که در ادامه‌ی دیجی دو به آن خواهیم پرداخت.

هونگ منگ جایگزین سیستم عامل اندروید نخواهد شد

کاترینا چن یکی از اعضای هیئت مدیره و Vp در شرکت هواوی است، او به تازگی اعلام کرده است که این سیستم عامل قرار نیست جایگزین اندروید شود، چن اذعان داشته است که این سیستم عامل برای استفاده در کسب و کار و از همه مهم تر اینترنت اشیاء توسعه داده شده است.

blank

چن این اطلاعات را در میزگرد رسانه ای در بروکسلِ بلژیک منتشر کرد. سیستم عامل هونگ منگ به تازگی علامت تجاری خود را دریافت کرده است، اما برای استفاده‌ی همیشگی در صنعت طراحی شده است. این سیستم عامل خیلی قبل تر از به وجود آمدن مشکل بین چین و ایالات متحده‌ی آمریکا در حال توسعه دادن بوده.

به نظر می‌رسد که هونگ منگ دارای تعداد خطوط کمتری از کدهای برنامه‌ نویسی (چیزی در حدود صدها هزار، به جای ده ها میلیون خط مانند سیستم عامل گوشی های هوشمند) می‌باشد. چن اضافه کرد که:

سیستم عامل انحصاری هواوی همچنین دارای تاخیر بسیار کم در مقایسه با سیستم عامل گوشی های هوشمند است.

سخن پایانی

اگر چه این ممکن است این موضوع که این سیستم عامل برای گوشی های هوشمند نیست حقیقت باشد، با این حال باید توجه داشت که مقامات چینی در مورد سیستم عامل هونگ منگ زمانی شروع به صحبت کردند که دولت ایالات متحده تصمیم به لغو ممنوعیت تجارت از هواوی کرد! به هر حال ما بر این باور بودیم که می‌توان این سیستم عامل را در گوشی های هوشمند استفاده کرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار