Sirin Labs گوشی جدید Finney را معرفی کرد

27c96ac8f9b0bd3481fa464f1c414199
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیجی دو- شرکت Sirin Labs بر روی گوشی های Blockchain  کار میکند که Finney به حساب می آیند. روز کذشته این شرکت مشخصات فنی این محصول را منتشر کرد، که برای بسیاری از سازندگان گوشی غیرمعمول بود. البته این کاملا طبیعی است چرا که این شرکت تولید کننده معمول شما نیست.

مشخصات Finney

گوشی Finney  به همراه یک نمایشگر ۶ اینچی خواهد آمد، که دارای نسبت مرسوم ۱۸:۹ میباشد. یک ویدئوی تبلیغاتی نشان میدهد که گوشی Finney در بالای نمایشگر خود یک Notch  خواهد داشت. همچنین شرکت سیرین میگوید که صفحه نمایش Finney  دارای یک پوشش oleophobic میباشد. قدرت بخش این دستگاه زیبا یک اسنپدراکون ۸۴۵ کوالکام خواهد بود که به همراه آن یک رم ۶ گیگی و نیز یک حافظه داخلی ۱۲۸ گیگی برای شما تعبیه شده است تا شما را همراهی کند و بر قدرت Finney  نیز بیفزاید. برخلاف اکثر گوشی های بالارده این دستگاه دارای یک دوربین تکی بر روی پنل پشتی خواهد بود که سنسور آن ۱۲ مگاپیکسل است و دارای قابلیت تمرکز بر روی تصاویر در نور کم و دیافراگم F/1.8 میباشد. Finney  دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو نیز هست که دارای دیافراگم F/2.2 و زاویه دید ۸۵ درجه میباشد.

blankباتری Finney   بزرگتر از ۳۰۰۰ میلی آمپر قدرت دارد، که ازفناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی حاصل میکند. از دیگر مشخصات فنی Finney  میتوان به :

  • حسگر اثر انگشت با قدرت امنیت بسیار بالا
  • پشتیبانی از فناوری NFC A و NFC B
  • بلند گو با کیفیت های بالا
  • پشتبانی از اینترنت ۴G
  • بلوتوث نسخه ۵.۰
  • وای فای دو بانده
  • و…..

اشاره کرد.

نکته قابل توجه درباره Finney سیستم عامل آن است….

شرکت Sirin Labs سیستم عامل خود را بر روی دستگاه های تولیدی خود اجرا میکند، که این سیستم عامل بر پایه ی اندروید اوریو میباشد. این سیستم عامل خیلی امن است و یک سیستم عامل متن باز است. این شرکت در نظر دارد که لایسنس این سیستم عامل را به شرکت های مورد علاقه بدهد.

قیمت Finney

گوشی sFinney  دارای یک شیشه محافظ با نام گوریلا گلس بر روی پنل پشتی است و بدنه آن کاملا فلزی است و در آخر هم دارای مجوز ضد گردو غبار و آب ( IP52 ) میباشد. به همین منظور قیمت آن بیشتر از ۹۹۹ دلار خواهد بود. درست است که این قیمت به نظر زیاد میرسد اما این گوشی واقعا ارزش آن را دارد و دارای ی ویژگی های امنیتی سطح بالا است تا بتواند رمزهای رمزنگاری شده و نشانه های شما را حفظ کند.

در حال اطلاعات بیشتری از این دستگاه در دسترس نیست….

دیجی دو

وب سایت اینترنتی دیجی دو عرضه کننده بهترین ها تکنولوژی همواره در خدمت شما

دیجی دو عرضه کننده بهترین های دنیای موبایل با بهترین کیفیت

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار