تصاویر و مشخصات احتمالی نوکیا G50 5G منتشر شد

339817a5bbd0600090ebd9602c7272df
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس اخبار و گزارشات به دست آمده و تصاویر رندری که به تازگی منتشر گردیده است گویا به زمان و مشخصات معرفی نوکیا  G50 G5 نزدیک خواهیم شد. این گوشی با توجه به تصاویر منتشر شده، قطعا به زودی به کاربران معرفی و رونمایی خواهد شد. پس باید منتظر رونمایی این گوشی در همین چند ماه دیگر بود.

بر اساس اخبار و گزاراشاتی که از گیزموچاینا، اچ ام دی گلوبال منتشر گردیده است گویی نوکیا در حال تولید گوشی G5 میان رده است. این گوشی با نام G50 به بازار عرضه خواهد شد. اما قبل از ورود این گوشی هوشمند میان رده نوکیا گویی، Winfuture.de تصاویر رندر این گوشی G50 را به اشتراک گذاشته است. همچنین گویا مشخصات اصلی و احتمالی این گوشی جدید هوشمند میان رده نوکیا نیز توسط Winfuture.de نیز منتشر گردیده است. بر اساس اخبار و گزاراشات کابران بر این باورند که این گوشی به زودی به علاقه مندان خود معرفی خواهد شد و زمان زیادی تا رونمایی این گوشی هوشمند جدید میان رده نوکیا G50 به صورت رسمی نمانده است.

طراحی نوکیا G50 5G

بر اساس تصاویر رندر و تبلیغات منتشر شده که از این گوشی منتشر گردیده است، گویا نوکیا قصد دارد این گوشی هوشمند جدید خود را، در دو رنگ آبی و Midnight Sun به بازار عرضه نماید. طراحی این گوشی موبایل به گونه ای است که در پنل جلویی و بالای صفحه نمایش یک حفره (بریدگی قطره‌ای مانند) به چشم می‌خورد. در این حفره کوچک یک دوربین سلفی قرار گرفته است. جایگاه دوربین سلفی در بریدگی قطره‌ ای چشم در پنل جلویی است. همچنین در پنل پشتی این گوشی یک ماژول گرد قرار دارد که از سه یا چهار دوربین و یک فلاش LED تشکیل شده است. هنوز مشخص نیست در این پنل چهار دوربین موجود خواهد بود و یا سه دوربین؟

طراحی این گوشی هوشمند جدید میان رده نوکیا G50 5G دارای دکمه ی تنظیم صدا و دکمه پاور در قسمت راست بدنه است. این دکمه با یک حسگر اثرانگشت یکپارچه گردیده است. همچنین در طرف دیگر یعنی سمت چپ گوشی یک دکمه دستیار صوتی نیز تعبیه گردیده است. از این دکمه ها جهت فرمان به گوشی می‌توان استفاده نمود.

مشخصات نوکیا G50 5Gمشخصات احتمالی نوکیا G50 5G

براساس برخی گزارشات گویی نوکیا G50 5G دارای یک صفحه نمایشگر ۶.۳۸ اینچی است. این صفحه نمایش از نوع LED است که دارای رزولوشن فول اچ دی است. گوشی هوشمند میان رده نوکیا، از یک تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ بهره می‌برد. همچنین ظرفیت باتری در این گوشی برابر با ۴۸۵۰ میلی آمپر ساعت است. گوشی هوشمند G50 5G از نسخه اندروید ۱۱ پشتیبانی می‌کند.

گویی در گوشی هوشمند نوکیا مدل G50 G5 یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی موجود خواهد بود. به نقل قول از گزارشات دیگر گویی این گوشی هوشمند در دو نسخه ۴ گیگابایت رم با ۶۴ گیگابایت حافظه داحلی و یا ۴ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره سازی روانه بازار خواهد شد. این گوشی هوشمند جدید میان رده نوکیا، به احتمال بسیار زیاد در تاریخ شهریور و یا مهر ۱۴۰۰ که برابر با ماه سپتامبر است به بازار معرفی خواهد شد.

منبع: gizmochina

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار