ساخت گوشی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام توسط مدیرکل برند ردمی تایید شد

c9d2730a6015f1c3d51dfbe2dd4825a4
زمان مطالعه: 1 دقیقه

همانطور که می‌دانید خیلی وقت است که اخبار و شایعات زیادی در زمینه عرضه گوشی هوشمند رد می پرو ۲ را در فضای اینترنت منتشر می‌شود حتی تصاویری از این گوشی هوشمند منتشر شده بود که نشان می‌داد از یک دوربین سلفی کشویی در این گوشی هوشمند استفاده شده است. از آن‌جایی که دوربین سلفی هوشمند یک قابلیت جدید بود و تاکنون در هیچ یک از گوشی‌های هوشمند دیده نشده بود خیلی از کاربران را کنجکاو کرده بود به‌گونه‌ای که همه منتظر بودند تا ببینند این گوشی دقیقا چه تاریخی معرفی و عرضه می‌گردد. اما مدیرعامل رد می با تکذیب‌کردن معرفی و عرضه چنین گوشی که دارای دوربین سلفی کشویی باشد ذوق تمامی کاربران را کور کرد.

باوجود اینکه مدیرعامل کمپانی مذکور خبر طراحی و تولید گوشی هوشمند رد می پرو ۲ با دوربین سلفی کشویی را کاملا تکذیب کرد اما یک سرنخ از گوشی هوشمندی که این کمپانی در حال طراحی و ساخت آن است و در آینده معرفی خواهد شد را لو داد. به‌گونه‌ای که او در صحبت‌هایش به ساخت گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ اشاره کرد.

بنابراین مشخص شد که نباید منتظر گوشی رد می پرو ۲ باشیم بلکه باید منتظر گوشی با تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ از این کمپانی باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار