آنر پلی ۵ با تراشه‌ دایمنسیتی ۸۰۰U معرفی شد

6e5d8be654b32a7ad8c4c0489a2d99f4
زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق گزارش‌های گذشته که خبر از معرفی گوشی هوشمند جدیدی به نام آنر پلی۵ می‌دادند اکنون جی‌اس‌ام‌آرنا اطلاعات قابل اعتمادی از مشخصات کامل این گوشی منتشرکرده‌است.

آنر از جدیدترین گوشی هوشمند میان‌رده‌ی خود در چین به نام Play 5 رونمایی کرد که کناره‌هایی مسطح دارد و ضخامتش ۴۶/۷ میلی‌متر و وزن آن ۱۷۹ گرم است. این تلفن از چیپ ست MediaTek’s Dimensity 800U  و از شارژ سریع سیمی با فناوری ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند. بقیه‌ی مشخصات اصلی شامل یک صفحه نمایش ۵۳/۶ اینچی OLED با وضوح +FHD  و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در پنل جلویی گوشی است که در شکاف قطره‌ای قرار دارد. در قسمت پشت آنر پلی ۵، حسگر اثر انگشت وجود ندارد؛ اما از آنجا که این گوشی دارای صفحه‌نمایش OLED است، احتمالا حسگری در زیر صفحه‌نمایش دارد.

آنر پلی 5

چهار دوربین در پنل پشت وجود دارد که شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین مجهز به ولتاژ فوق‌العاده (اولتراواید) ۸ مگاپیکسلی است. دو ماژول باقیمانده هر دو ۲MP و در واقع دوربین‌های ماکرو و عمق‌سنج هستند. آنر پلی۵ در دو مدل ۱۲۸G یا ۲۵۶G حافظه ذخیره‌سازی در اختیار کاربران قرار خواهدگرفت که در هر دو مدل رم آن ۸گیگابایت است.

باتری پلی ۵، ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با بهره‌مندی از فناوری شارژ فوق سریع به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند فقط در ۳۵ دقیقه تلفن هوشمند خود را از ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ کنند. نرم افزار play 5، سیستم عامل اندروید ۱۰ با رابط کاربری Magic UI 4.0 و فاقد خدمات Google Play است، اما این در چین یک عرف است، بنابراین هیچ ضرر واقعی برای تلفن وجود نخواهد داشت.

Honor Play5 در رنگ‌های گرادیانتی، بنفش و سیاه ارائه می‌شود. قیمت آنر ۵ با حافظه ۸/۱۲۸ گیگابایتی ۲،۰۹۹ یوآن (۳۲۶ دلار) درنظرگرفته شده‌است؛ درحالی که برای نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی آن قیمت ۲،۲۹۹ یوآن (۳۵۸ دلار) را تعیین کرده‌اند. فروش آزاد آنر پلی ۵ در چین از تاریخ ۲۶ مه (۵خرداد) آغاز می‌شود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار