ریلمی از گوشی جدید خود به نام C11 رونمایی کرد

64025e20a28a73897f71caccbd4da8d5
زمان مطالعه: 4 دقیقه

ریلمی از گوشی جدید خود به نام C11 رونمایی کرد

ریملی را باید یک برند نوظهور چینی بدانیم که با رشد خود در بازار گوشی های هوشمند به عنوان رقیبی سرخت شناخته شده است. این برند که اکنون جایگاه هفتم در بازار داغ فروش گوشی هوشمند را داشته با رشد چشمگیری بین برند های دیگر پیشروی کرده است. ریلمی با عرضه گوشی X2 Pro جهشی شگفت انگیز در این زمینه داشته است و حالا با رونمایی از گوشی c11 بار دیگر توانایی خود را در ساخت و تولید گوشی هوشمند به رخ جهانیان کشیده است .

برند ریلمی ابتدا در چین عرضه شد و طرفداران بیشماری را برای خود دست و پا کرد، اما این پیشرفت و محبوبیت تنها به کشور چین ختم نشد و در چشم بر هم زدنی توانست تمام بازار های جهانی را فتح کند. حال دیگر کنار برند های محبوبی چون  گوشی سامسونگ و هوآوی برند دیگر به چشم می خورد به نام ریلمی. در ادامه درباره گوشی  ریلمی سی ۱۱ بیشتر می خوانید:

گوشی جدید ریلمی با تمرکز بر دو ویژگی خود، یعنی باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و همچنین دوربین دوگانه رونمایی شده است. ناگفته نماند که پردازنده آن نیز در تبلیغات به چشم می خورد که در ادامه به صورت گسترده تری به آن خواهیم پرداخت.

مشخصات ریلمی C11

طراحی بدنه و نمایشگر

صفحه نمایشگر این گوشی نوظهور ۶.۵ بوده که نسبت به دیگر گوشی های موجود در بازار صفحه نمایشی بزرگ به حساب می آید . نمایشگر ریلمی از وضوح HD  برخوردار است که تماشای فیلم و بازی کردن را لذت بخش می کند. روی صفحه نمایشگر شاهد یک ناچ U مانند هستیم که دوربین سلفی در قلب آن قرار داد. حاشیه دور گوشی کم بوده و تنها در قسمت پایین کمی پهن به نظر می رسد، با این وجود اندازه صفحه نمایشگر را تحت تاثیر قرار نداده است. با توجه تصاویر منتشر شده از قاب پشتی این دستگاه خبری از حسگر اثر انگشت نیست، با این حال این گوشی از قابلیت تشخیص چهره برخوردار بوده که به عنوان سیستم امنیتی آن به شمار می آید. در پنل پشتی این گوشی شاهد یه تغییر بزرگ هستیم، این اولین بار است که ریلمی از قاب مربعی شکل برای قرار دادن دوربین در آن استفاده کرده است. در این قاب، دو لنز دوربین و یک فلش قرار داد. طراحی بدنه ریملی طوری است که در هنگام کار با آن، گوشی در دستان کاربر سر نمی خورد. گمان می رود که این گوشی در رنگ های سبز و خاکستری وارد بازار شود.

ناگفته نماند با توجه به افشاگری هایی که برای محصول جدید شیائومی وجود دارد به احتمال زیاد این گوشی رقیب ردمی ۹C شیائومی باشد. البته که در این گوشی شاهد دوربین سه گانه و حسگر اثر انگشت نیز هستیم.

ریلمی C11 بنفش

مشخصات فنی ریلمی C11

سیستم عامل و پردازنده

سیسیتم عامل این گوشی اندروید ۱۰ با رابط کاربری  Realme UI است. تراشه که حکم مغز متفکر این دستگاه را دارد، تراشه هلیو G35 مدیاتک است. این ویژگی یکی دیگر از شباهت های C11 با  گوشی شیائومی ردمی ۹C را نشان می دهد.

حافظه

در گوشی جدید ریلمی از دو گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. در صورتی که کاربران نیازمند فضای بیشتر برای ذخیره سازی باشند، می توانند با تهیه یک کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را افزایش دهند.

دوربین

همانطور که در بالا اشاره شد دوربین اصلی این دستگاه برای اولین بار است که در یک ماژول مربعی شکل جای گرفته است. در این قاب دو دوربین با ۱۳ و ۲ مگاپیکسل قرار داده شده که لنز ۱۳ مگاپیکسلی، از آن دوربین اصلی و لنز ۲ مگاپیکسلی برای لنز سنجش عمق تعبیه شده است. گفتنی است که دوربین سلفی این دستگاه نیز دارای یک لنز  ۵ مگاپیکسلی است.

باتری

ریلمی C11 از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری استفاده کرده که در نوع خود به عنوان باتری قدرتمندی شناخته می شود. این باتری که از شارژ معکوس نیز پشتیبانی می کنند قدرتی ۱۰ واتی دراد.

این کمپانی مدعی است که گوشی ریلمی C11 در حالت عادی با توان باتری قدرتمند خود قادر است تا ۴۰ روز کاربر را همراهی کند. علاوه بر این امکان ۱۲ ساعت بازی،۲۱ ساعت تماشای فیلم و ۳۱ ساعت تماس صوتی در صورت یک بار استفاده از شارژ از دیگر ویژگی های این باتری قدرتمند خواهد بود.

با این وجود قابلیت های گفته شده با توجه به نمایشگر بزرگی که این گوشی دارد به عنوان مزیت آن به شمار می آید، لذا تبلیغ این گوشی توسط باتری بی حساب به نظر نمی رسد.

زمان عرضه و قیمت

گوشی ریلمی C11 از روز ۷ جولای به بازار عرضه خواهد شد. قیمتی که این شرکت برای گوشی تازه وارد خود در نظر گرفته است معادل ۱۰۰ دلار است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار