مایکروسافت بزودی سیستم های صوتی جدیدی معرفی می کند

f976260f7de63d62a9f6505cfb301c9f
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت مایکروسافت یکی از برندهای مطرح تولیدکننده سیستم های کامپیوتری از قبیل تبلت، لپتاپ و آل این وان شناخته می شود. این کمپانی ردموندی پیشتر برای نخستین بار هدفون بی سیم سرفیس را معرفی کرد که از طراحی مینیمالیستی بهره می برد و ارگونومی بالایی برای آن لحاظ شد.

این هدفون اولین محصول مایکروسافت محسوب شده که در دسته سیستم های صوتی قرار می گیرد. حال به نظر می رسد ردموندی‌ها روی سیستم های صوتی جدیدی مشغول کار هستند. هدفون سرفیس اخیرا رونمایی شده ۳۴۹ دلار قیمت داشته و جاه طلبی مایکروسافت را در سیستم های صوتی محسوب می کند.

به تازگی کمپانی موردبحث برند تجاری با شعار THE SMARTER WAY TO LISTEN به ثبت رسانده و این طور که پیداست ردموندی ها بزودی می خواهند هدفونی معرفی کنند. کالاها و خدماتی که در زیر این برند قرار می گیرند و شامل قطعات الکترونیکی صوتی، بلندگوهای صوتی، هدفون، کامپیوترهای دستی، لپ تاپ ها، تبلت ها، نوت بوک ها و دستگاه های رایانه ای به شمار می روند.

دقیقا مشخص نیست چه محصولات جدیدی بزودی توسط مایکروسافت رونمایی خواهد شد. در حال حاضر شرکت های بزرگی در صنعت سیستم های صوتی همچون بوز، هارمن کاردن و چندی دیگر وجود دارند و توانستند عملکرد بزرگی از خود نشان دهد. مایکروسافت نیز یکی از همین برندها محسوب شده و توانسته تولیدات بزرگی ارائه دهد.

پانوس پانای نیز اخیرا در گفتگو با یکی از رسانه ها بیان داشت که مایکروسافت می خواهد به ارائه محصولاتی از سرفیس ارائه دهد و تنها به سیستم های کامپیوتری بسنده نمی کند و برنامه بزرگی در سر دارد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار