بروزرسان جدید گلکسی نوت ۸ قابل توجه است

c7f23b469a0353aa53e99e801bb6088b
زمان مطالعه: 1 دقیقه

بروزرسان جدید گلکسی نوت ۸ قابل توجه است

شرکت سامسونگ به تازگی بروزرسان ۷۰۰ مگابایتی را برای گلکسی نوت ۸ منتشر کرده که قابلیت ای آر ایموجی و اسلوموشن کندتر را فراهم می آورد. این دو قابلیت را در گلکسی اس ۹ شاهد بودیم و انتظار می رفت برای گلکسی اس ۸ منتشر شود اما مشخص نیست.

در حال حاضر کاربران گلکسی نوت ۸ می توانند آن را دریافت کرده و به استفاده دو قابلیت محبوب بپردازند. حجم بروزرسان جدید تنها ۷۲۰ مگابایت بوده و در حال حاضر برای بیشتر کاربران گلکسی نوت ۸ منتشر شده است. این محصول سامسونگ سال گذشته معرفی شد و مدتی بعد نیز شاهد عرضه آن بودیم.

در قابلیت اسلوموشن گلکسی نوت ۸ به جای فیلمبرداری آهسته ۷۲۰ پیکسلی ۴۸۰fps، با سرعت ۹۶۰Fps فیلمبرداری آهسته خواهد داشت و این ویژگی را پیشتر در گلکسی اس ۹ شاهد بودیم. از مشخصات گلکسی نوت ۸ باید به صفحه نمایش QHD+، حافظه رم ۶ گیگابایتی، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو، پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ یا اگزینوس ۸۸۹۵، حافظه داخلی ۶۴ تا ۲۵۶ گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره داشت.

انتظار می رود بزودی اخباری پیرامون انتشار بروزرسانی برای گلکسی اس ۸ منتشر شود زیرا در بیشتر ویژگی ها شبیه به گلکسی نوت ۸ است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار