رندر های رسمی گوگل پیکسل ۳a و ۳a XL منتشر شد

28ea87e7232ab258b1351dfe8c837b38
زمان مطالعه: 1 دقیقه

چندوقتی است که شاهد گزارش ها و شایعات متعددی از سوی گوگل درباره‌ی گوشی های اقتصادی هستیم، آنطور که شایعات گفته بودند این دو دستگاه نام های پیکسل ۳a و ۳a XL را به خود اختصاص داده اند. ما امروز شاهد رندرهای رسمی این دو دستگاه هستیم.

اندروید هدلاین امروز تصاویری را منتشر کرد که مدعی شده است تصاویر مربوط به دو دستگاه جدید گوگل هستند،‌ اما هیچ اطلاعاتی راجب اینکه این تصاویر را از کجا به دست آورده وجود ندارد. او همچنین ادعا می‌کند این دو دستگاه در ۷ ما مه معرفی می‌شوند.

این ادعا می‌تواند به این دلیل باشد که به تازگی گوگل تیزری را با مضمون “بیگ در حال آمدن به دنیای پیکسل هاست” معرفی کرده است.

اگر تصاویر موجود واقعی باشند، به این معناست که پیکسل ۳a و ۳a XL جک هدفون را حفظ خواهند کرد و از یک طراحی شبیه به پیکسل ۳ پیروی می‌کنند و در قسمت جلویی آن ها خبری از طراحی ناتچ یا شکاف نیست. از گزارش های قبلی می‌دانیم که پیکسل ۳a دارای یک نمایشگر ۵.۶ اینچی و نسخه‌ی دیگر دارای نمایشگر ۶ اینچی خواهد بود که هر از نوع اولد هستند.

احتمال می‌رود مدل کوچکتر به همراه یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۷۰ و رم ۴ گیگابایتی عرضه شود که انرژی خود را از یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری تامین می‌کند. در حالی که مدل بزرگتر از یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ در کنار رم ۴ گیگابایتی بهره خواهد برد. هر دو دستگاه بر روی اندروید پای اجرا شده و دارای ورودی نوع C هستند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار