رندر هایی از موتورولا وان ویژن منتشر شد

200e8342ccfcfe18bd222c1c187b0fdc
زمان مطالعه: 1 دقیقه

در چند روز گذشته چیزهای زیادی در مورد گوشی جدید One Vision موتورولا شنیدیم، این دستگاه به بنچمارک رفت و خیلی زود مشخصات فنی آن منتشر شد. همچنین با قرار گرفتن بر روی وب سایت Wi-Fi Alliance’s دانستیم که این دستگاه بر روی اندروید پای اجرا می‌شود.

اما حالا شاهد تصاویری از One Vision هستیم که طراحی آن را به نمایش می‌گذارد و وجود یک سوراخ داخل نمایشگر را برای قرار گیری دوربین تایید می‌کند.

این تصویر از طریق Tiger Mobiles نشر پیدا کرده است و با کمک آن می‌توان دریافت که دوربین سلفی درون سوراخی در قسمت چپ بالای نمایشگر تعبیه شده است و گوشه های نمایشگر دارای خمیدگی میباشد.

در قسمت پشتی این دستگاه شاهد یک ترکیب دوگانه از دوربین های هستیم که در زیر آن ها فلش LED تعبیه شده است و حسگر اثرانگشت هم در کنار آن ها دیده می‌شود.

همانطور که پیش از این هم گزارش شده بود دوربین های پشتی دارای یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی هستند و برآمدگی آن ها کمی زیاد است.

از برند موجود در پایین پنل پشتی به راحتی می‌توان دریافت که موتورولا وان ویژن بر پایه‌ی اندروید وان است و در پایین آن شاهد وردی نوع C و اسپیکر دوگانه‌ی وان ویژن هستیم. موتورولا جک ۳.۵ میلی متری هدفون را از قسمت پایین وان ویژن حذف کرده و آن را در قسمت بالا جایگزین کرده است.

همانطور که می‌دانید این دستگاه در سطح جهانی با نام P40 عرضه خواهد شد و وان ویژن نام اختصاصی این دستگاه در چین خواهد بود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار