رندرهای Moto G8 منتشر شدند

55f10e2e9dc84e1127e3c8e0eaead3ac
زمان مطالعه: 1 دقیقه

تقریبا دو ماه پیش بود که گوشی‌های هوشمند سری موتو جی ۷ در جریان رویداد MWC 2019 به‌طور رسمی معرفی شدند. اما با وجود اینکه تنها ۲ ماه از عرضه جدیدترین گوشی‌های هوشمند موتورولا می‌گذرد، شایعاتی مبنی بر اینکه این کمپانی به فکر جایگزین‌کردن گوشی‌ هوشمندی به نام موتو جی ۸ به‌جای گوشی‌های هوشمند سری موتو جی ۷ است منتشر شده است. براساس احتمالات و شایعاتی که در زمینه گوشی هوشمند موتو جی ۸ وجود دارد این گوشی مجهز به یک دوربین سه‌گانه است.

احتمالا کمپانی موتورولا از یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی در این گوشی هوشمند استفاده می‌کند که از نوع LCD   خواهد بود. براساس شایعات منتشر شده در فضای اینترنت میزان حاشیه‌ای که در پایین صفحه نمایش این گوشی هوشمند وجود دارد خیلی کمتر از میزان حاشیه‌ای است که در پایین گوشی موتو جی ۷ وجود داشت. علاوه‌بر این حسگر اثرانگشت در پشت این گوشی هوشمند قرار دارد که از لوگوی موتورولا نیز برخوردار است. سنسور اصلی که در دوربین سه‌گانه این گوشی هوشمند مورد استفاده قرار گرفته است ۱۲ مگاپیکسل است. حتی گفته شده است که یک فلش دوگانه ال ای دی نیز در پایین دوربین سه‌گانه این گوشی هوشمند قرار داده شده است.

در رندرهای منتشر شده از این گوشی دیده شده است که دارای ۴ گیگابایت رم و همچنین ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. البته این گوشی قدرت بالای خود را مدیون تراشه اسنپدراگون ۶۷۵ است که در آن قرار داده شده است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار