درز مشخصات فنی کامل Huawei P20

c65a8e7f85048b8eeef200c77745ac93
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیجی دو-مشخصات فنی  دو گوشی جدید شرکت هواوی که تا به حال خبر های زیادی راجب آنها شنیده ایم. در حال حاضر به طور کامل در دنیای مجازی درز پیدا کرده است.

درز مشخصات فنی جفت گوشی هواوی

دو گوشی Huawei P20 و P20 Pro به طور رسمی در ۲۷ مارس سال جاری در اروپا معرفی خواهند شد. ما در حال حاضر مشخصات فنی P20 Pro را میدانیم، چراکه این مشخصات در هفته گذشته منتشر شد. باید خاطر نشان کرد که اطلاعات کامل P20  اصلی نیز درز پیدا کرده است و این اطلاعات توسط خرده فروش آلمانی تاییدشده است.

مشخصات فنی Huawei P20

مشخصات فنی Huawei P20 دو روز پیش توسط Winfuture.de منتشر شد.

براساس این اطلاعات این دستگاه دارای یک نمایشگر ۵.۸ اینجی از نوع LCD است. رزولوشن کیفیت این نمایشگر برابر است با ۲۲۴۰ در ۱۰۸۰ که رقم قابل توجهی است. همچنین Huawei P20 دارای ناتچ بالای صفحه نمایشگر به مانند آیفون ایکس میباشد که البته کمی از آن کوچکتر است.درواقع ناتچ محل قرار گیری دوربین سلفی است، نه یک Face unlock  مانند آیفون ایکس شرکت اپل، البته باید در نظر داشت، که این دستگاه مانند هواوی Honor دارای یک face unlock میباشد. تراشه به کار رفته در مدل Pro، یک کایرین قدرتمند۹۷۰ محصول خود هواوی است، که به همراه ۴گیگ رم و یک حافظه ۱۲۸ گیگیه که از اضافه کردن حافظه پشتیبانی نمیکنید درست مانند P20 Pro به کار رفته است.

دوربین

دوربین های اصلی عقب یکی از عواملی است که میتوان به وسیله آن این دو دستگاه را از هم تشخیص داد.

نه تنها P20  به همراه دوسنسور دوربین می آید، اما آنها خیلی با هم تفاوت دارند. دوربین های پشتی این دستگاه دارای سنسورهای ۱۲مگاپیکسلی و ۲۰ مگاپیکسلی از نوع RGB است. که دارای دیافراگم F/1.6 میباشد. شرکت هواوی در تولید دوربین های این دو دستگاه با کمپانی Leica  همکاری کرده است. هر دو مدل این گوشی به همراه یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی می آید که شما بتوانید با آن عکسهای باکیفیتی را ثبت کنید، لازم به ذکر است که شرکت هواوی در این دستگاه ها از هوش مصنوعی بهره برده است.

برخی دیگر از مشخصات فنی عبارتند از :

  • پشتیبانی از شاژر یو اس بی Type-C
  • جک ۳.۵ میلی متری هدفون
  • پشتیبانی از فناوری NFC
  • رابط کاربری EMUI 8.1 و اجرا بر روی آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید ۸.۱
  • ضخامت ۱۴۹ در۷۱ در ۷.۶۵ میلی متر
  • پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع
  • باتری با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعت

این دستگاه در رنگ های آبی، مشکی و صورتی در اروپا در دسترس خواهد بود.

قیمت گذاری

مشخصات فوق براساس عکسهای منتشر شد،توسط خرده فروش آلمانی درست است و تصدیق شده است. گوشی های سری P20 که شامل Huawei P20،P20 Pro و P20 Lite میشود به ترتیب ۶۴۹ یورو، ۸۸۹ یورو و ۳۶۹ یورو قیمت خرده اند.

یک نسخه ۲۵۶ گیگی نیز با نام  Huawei P20 Porsche از سری P20 وجود دارد.

درباره ما

شما میتوانید بهترین های هواوی را از دیجی دو خریداری کنید.

دیجی دو عرضه کننده بهترین های دنیای موبایل با بهترین کیفیت

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار