آتش گرفتن آیفون ایکس اس مکس

b64048310cf91df75ec5738ef482b44e
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ماجرای آتش گرفتن اسمارتفون موضوع خطرناکیست که نه تنها شرکت های سازنده را با مشکلاتی رو به رو می سازد، بلکه قربانی نیز بدون شک ممکن است در این بین سلامتی خود را از دست دهد. عمده چنین اتفاقاتی ناشی از انفجار باتری بوده و دلایل دیگری در این موضوع دخیل نیستند.

در سال ۲۰۱۶ سامسونگ با گلکسی نوت ۷ سالی را سپری کرد که ضررهای بزرگی به آن وارد شد. سالی که گلکسی نوت ۷ با انفجار متعدد باتری جمع آوری شد و دیگر شاهد عرضه عمده آن نبودیم. در این بین از سال ۲۰۱۷ سامسونگ سعی کرد دقت بیشتری در توسعه باتری گوشی هوشمند خود به خرج دهد.

حال به نظر می رسد مسائل موردبحث برای اپل در حال تکرار است به تازگی فردی در ایالت اوهایو به دلیل انفجار آیفون ایکس اس مکس آن، نه تنها آیفون را نابود کرده بلکه شکایتی به دنبال داشته است. تاکنون مشکلات نرم افزاری و باگ برای آیفون های جدید گزارش شد اما خبری از انفجار نبود.

این فرد سه هفته قبل تلفن هوشمند را خریداری کرد اما به تازگی آیفون آن آتش گرفته و نابود می شود. وی با نمایندگان اپل تماسی برقرار کرده تا علت را جویا شود اما هیچ نتیجه ای نمی گیرد. در این بین تصمیم گرفته تا موضوع را آشکار سازد و در این بین اپل نیز متحمل ضرری شود.

جاش هیلارد صاحب گوشی، توضیح داده که این تلفن هوشمند درون جیب شلوارش قرار داشت و سپس اسمارتفون شروع به داغ شدن کرد و در نهایت دود سبز و زردی را مشاهده کرد. هیلارد نتوانست کاری انجام دهد و گوشی هوشمند نیز داغ شدن آن تا مرز آتش سوزی پیش می رود.

این فرد می خواهد از اپل شکایتی کند زیرا نه تنها ضرر مادی به آن وارد شد بلکه از نظر روحی نیز آسیب بدی دیده است. اگرچه بسیاری تصور می کنند هیلارد به گوشی جدید اکتفا می کند سخت در اشتباهید و او از اپل می خواهد تا دلیل را مشخص سازد و مشکلات دیگری گریبان گیر نشود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار