اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس معرفی شد؛ جهشی در سیستم پردازشی

cc6d3b24611c71d67a525b0c3770b3e2
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بعد از مدت ها این برند تایوانی از مدل جدید گوشی هوشمند خود رونمایی کرد. البته که چندی پیش نیز شاهد رونمایی از چند مدل از این کمپانی بودیم، اما مدل های گذشت کیفیت و امکانات مدل فعلی را نداشته اند. بنابراین به طرفداران این برند مژده می دهیم که یک گوشی خوش دست و بسیار با کیفیت از برند محبوب شان در راه است. اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس جدیدترین مدل از کمپانی اچ تی سی است.
اگر تجربه کار با گوشی های این کمپانی را داشته باشید به خوبی دریافته اید که گوشی های اچ تی سی از کیفیت بالای بدنه و امکانات خوبی برخوردارند؛ به طوری که ممکن است دلیل تغییر گوشی شما تنها داشتن مدل های جدید تر باشد نه نقص فنی و یا عدم استحکام بدنه . البته لازم به ذکر است که نوع استفاده از گوشی نیز در این مسیر بسیار حائز اهمیت است.

در مراسم رونمایی این اسمارتفون آنچه به شدت مورد توجه قرار گرفته است؛ نوع پردازنده، قدرت باتری و کیفیت دوربین ها است. در ادامه با اخبار دیجی دو همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را راجع به این مهمان ناخوانده بدانید:

اچ تی سی دیزایر 20 پلاس معرفی شد؛ جهشی در سیستم پردازشی

مشخصات ظاهری اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس

تا پیش از این نیز شاهد نمایشگر های وسیع در گوشی های اچ تی سی بوده ایم. در مدل جدید این کمپانی وسعت نمایشگر به ۶.۵ اینچ رسیده است. این به معنای تمایل اچ تی سی به مبارزه با دیگر گوشی های هوشمند در طیف قیمتی ۲۵۰ دلار تا ۳۰۰ دلار است. نمایشگر این اسمارتفون از نوع IPS LCD بوده که توانایی بسیاری در به تصویر کشیدن محتوای بصری با کیفیت دارد. رزولوشن صفحه نمایش اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس به ۲۷۰ در ۱۶۰۰ پیکسل می رسد که تراکم پیکسلی ۲۷۰ پیکسل در هر اینچ دارد. روی پنل نمایشگر در قسمت بالا یک ناچ U شکل دیده می شود که جایگاه دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. این انتخاب برای جایگاه دوربین سلفی این اسمارتفون را بیش از پیش به میانرده های موجود در بازار تبدیل می کند. در نگاه اول اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس ما را به یاد مدل های میانرده گوشی های سامسونگ و یا گوشی های شیائومی می اندازد. اما باید دید که این نماینده تایوانی قدرت رقابت با دیگر رقبا را خواهد داشت یا خیر!

اچ تی سی دیزایر 20 پلاس معرفی شد؛ جهشی در سیستم پردازشی

فناوری دوربین چهارگانه در جدید ترین محصول اچ تی سی

قسمت هیجان انگیز این گوشی در پنل پشتی قرار دارد. اچ تی سی در قاب پشتی از ماژول مستطیل شکل برای قرارگیری دوربین های اصلی استفاده کرده است که گرچه به بسیاری از گوشی ها شباهت دارد، اما به دلیل چینش منحصر به فرد لنز ها در نوع خود منحصر به فرد و در واقع امضای این کمپیانی تایوانی خواهد بود. چهار لنز درون این ماژول قرار دارد که عبارت اند از: سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/1.8، لنز ۵ مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید ۱۵۰ درجه ، لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو و در آخر لنز ۵ مگاپیکسلی سنجش عمق با گشودگی دیافراگم F/2.4. علاوه بر این دوربین این دستگاه قابلیت فیلمبرداری ۴K و ۱۰۸۰P با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را خواهد داشت.

برخورداری از اینترنت ۵G

یکی دیگر از نقاط تبلیغاتی این اسمارتفون تراشه پردازنده آن است. پردازنده ای که این شرکت تایوانی برای این مدل از گوشی هوشمند خود استفاده کرده پردازنده نسل ۷ اسنپدراگون کوالکام است. تراشه ۸ نانومتری اسنپدراگون ۷۲۰G در کنار رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت مجموعه ای پر قدرت برای سیستم پردازشی این گوشی خواهد بود.

البته ناگفته نماند که دیزایر ۲۰ پلاس از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می کند، از این جهت کاربران می توانند حافظه داخلی این دستگاه را در صورت لزوم با خرید کارت حافظه جانبی افزایش دهند.

اچ تی سی دیزایر 20 پلاس معرفی شد؛ جهشی در سیستم پردازشی

باتری ای با قدرت ۵۰۰۰ میلی آمپر

آخرین نقطه قوت این دستگاه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری آن بوده که دارای قدرت شارژ سریع ۱۵ وات است. پیش بینی می شود این اسمارتفون با امکاناتی که بیان شد یکی از پر فروش ترین های این کمپانی در سال جدید باشد.

این برند تایوانی دیزایر ۲۰ پلاس را با قیمت ۲۹۵ دلار در رنگ های مشکی، و نارنجی از اول آبان ماه راهی بازار تایوان خواهد کرد. متاسفانه هنوز از عرضه آن در بازار بین المللی اطلاعاتی در دست نیست.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار