گلکسی A22 سامسونگ به بازار گوشی های اقتصادی راه پیدا می کند

ca3ffc815c2c715296a2e951916c74d2
زمان مطالعه: 1 دقیقه

اینطور که sammobile در خبر های جدید خود آورده سامسونگ قصد رونمایی از نسخه های جدیدی از گلکسی سری A که از پرطرفدارترین های سامسونگ به حساب می آیند؛ را دارد. قصد سامسونگ از عرضه این مدل گوشی مقرون به صرفه بودن آن است که هر متقاضی به راحتی توان خرید گوشی از برند سامسونگ را داشته باشد.

گلکسی A22 که به زودی وارد بازار فروش خواهد شد، از نسخه ی ۴G  و ۵G  پشتیبانی می کند که این خود یکی از ویژگی هایی است که در گوشی های کم قیمت کمتر دیده می شود.

A22  که از جدید ترین مدل های گوشی های سامسونگ محسوب می شود فعلا نسخه ی ۴G را پشتیبانی می کند در توضیح این مورد باید بگوییم که اخیرا در پورتال روسی سامسونگ صفحه ی پشتیبانی از نسخه ی ۴G  مدل A22  کار خود را شروع کرده است که این موضوع بیانگر این است که این گوشی اقتصادی و خوش فروش به زودی در کشور روسیه و حتی در کشور های همسایه و سپس در بیشتر کشور های اروپایی و آسیایی ارئه خواهد شد.

این طور که خبر ها گویا هستند صفحه ی پشتیبانی از گلکسی A22 5G هنوز فعالیتی نداشته؛ بنابراین نسخه ۴G و۵G  نمی توانند همزمان وارد بازار فروش شوند چرا که تا الان تنها نسخه قابل دسترس همان A22 4G است و نسخه ی ۵G آن محدود به چند بازار فروش بوده و فعلا در دسترس همگان قرار نگرفته است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار