حساب اینستاگرام من هک شده است، چکار کنم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

حساب اینستاگرام من هک شده است، چکار کنم؟

تقریبا چند روز اخیر بود که یکی از دوستان اطلاع داد که حساب اینستاگرام آن ها هک شده است. موضوع از این قرار بود که وقتی خواستن یک پست در حساب اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند با صفحه logged out مواجه گشتند و به همراه این صفحه یک بیانیه به حساب ایشان تحت عنوان اینکه یک نفر قصد ورود به حساب شما را از یک کشور دیگر دارد ارسال شده است و بایستی از طریق ایمیل و یا حساب فیسبوک خود رمز حساب اینستاگرام خود را تغییر دهید.

blank

تقریبا چند روز اخیر بود که یکی از دوستانم اطلاع داد که حساب اینستاگرام آن ها هک شده است. وقتی خواستن یک پست در حساب اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند با صفحه logged out مواجه گشتند و به همراه این صفحه یک بیانیه به حساب ایشان تحت عنوان اینکه یک نفر قصد ورود به حساب شما را از یک کشور دیگر دارد ارسال شده است و بایستی از طریق ایمیل و یا حساب فیسبوک خود رمز حساب اینستاگرام خود را تغییر دهید.

دو روشی که بعد از هک شدن حساب اینستاگرام، در ابتدا آن ها را چک کرده است:

روش اول: ایشان مسیر فیسبوک را انتخاب کرد چون دو حساب اینستاگرام و فیسبوک را به هم لینک کرده بود  متاسفانه با انجام تلاش های چند باره برای ورود به حساب اینستاگرام تنها با جواب  اینکه فیسبوک این اجازه را قبلا برای اینستاگرام صادر کرده ،مواجه شده است.

روش دوم: ایشان سعی کرده است که از طریق ایمیل پسورد خود را ریست نماید. بخش پشتیبانی اینستاگرام سریعا یک ایمیل حاوی کد امنیتی ۶ رقمی را برای ایشان ارسال نموده  بعد از اینکه با دقت ایمیل فرستاده شده از بخش پشتیبانی را بررسی کرده تا مطمئن گردد که این ایمیل از طرف هکر نباشد، کد فرستاده شده را امتحان نموده تا وارد حساب شخصی ایستاگرام خود گردد اما متاسفانه این کد با ایمیل او مطابقت نداشت.

راه حل های پیشنهادی بعد از اینکه دو روش بالا را انجام دادید:

شما می توانید به سرعت در صفحه رسمی اینستاگرام به بخش تماس با ما (Contact us) مراجعه و شرایط خود را با فرستان ایمیل به صورت کامل برای آن ها  توضیح دهید.

در ادامه به سرعت یک ایمیل از طرف بخش پشتیبانی اینستاگرام به شما ارسال می گردد. این ایمیل حاوی دستورالعمل ها و یک کد ۹ رقمی است. ایمیل فرستاده شده از طرف بخش پشتیبانی اینستاگرام از شما می خواهد که این کد را به همراه یک عکس از خود شما به همراه پیوست با شرایط زیر ارسال نمایید:

شرایط پیوست بعد از هک شدن حساب اینستاگرام

  • کد ۹ رقمی را به صورت دست نویس بر روی یک کاغذ سفید به همراه اسم کامل و نام کاربری .
  • این عکس بایستی هر دو کد ۹ رقمی و صورت شما به صورت واضح نمایش دهد.
  • همراه ایمیل شما پیوست شده و به بخش پشتیبانی اینستاگرام ارسال گردد.

هدف اینستاگرام از این کار این است که با تطابق دادن عکس سلفی با عکس های داخل حساب شخصی اینستاگرام شما، هویت شما را تایید نماید. در صورت پیش بردن درست فرایندها احتمالا بعد از چند ساعت یک ایمیل حاوی این پیام که حساب شما تایید شده می توانید به عنوان آخرین مرحله از تمامی دستگاه های خود (آیفون، کامپیوتر و…) خارج گردید و بر روی لینک فرستاده شده کلیک کنید و پسورد جدیدی را برای حساب اینستاگرام خود تعریف نمایید.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار