اپلیکیشن مستقل دایرکت بزودی بسته می شود

56c4a434c4c402ae9de388b40581d217
زمان مطالعه: 1 دقیقه

اپلیکیشن مستقل دایرکت بزودی بسته می شود

اینستاگرام، عمر اپلیکیشن دایرکت خود را تا آخر ماه May پایان خواهد داد. البته این شبکه اجتماعی قبلا نیز در اپلیکیشن دایرکت به کاربران هشدار داده بود که این اپلیکیشن تنها تا پایان ماه May به کار خود ادامه می‌دهد.

اپلیکیشن دایرکت، اپلیکیشنی جداگانه از خود اینستاگرام است که کاربران آن می‌توانند بدون اینکه به فضای اصلی اینستاگرام وارد شوند مستقیما به داخل این اپلیکیشن بروند و با دوستان خود به مکالمه بپردازند. اما متاسفانه اینستاگرام قصد دارد که تا پایان ماه May به کار این اپلیکیشن پایان دهد. حتی اگر اکنون نیز وارد اپلیکیشن دایرکت بشوید پیام چند خطی را مشاهده می‌کنید که در آن نوشته شده است:

” در پایان ماه جاری ما به پشتیبانی از اپلیکیشن دایرکت پایان خواهیم داد اما همه مکالمات و پیام‌های شما به صورت خودکار در قسمت دایرکت اینستاگرام ذخیره خواهند شد بنابراین از این جهت هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشید”.

همانطور که می‌دانید در داخل خود اپلیکیشن اینستاگرام، بخشی به نام دایرکت وجود دارد که سازندگان این شبکه اجتماعی روز به روز در حال توسعه این بخش هستند تا کاربران اینستاگرام وقت بیشتری را در این شبکه اجتماعی سپری کنند از این‌رو به احتمال زیاد یکی از دلایلی که سازندگان اینستاگرام قصد دارند اپلیکیشن دایرکت را تا پایان ماه May به صورت کامل جمع کنند همین توسعه بخش دایرکت داخل خود اپلیکیشن اینستاگرام است. به نوعی سازندگان این شبکه اجتماعی قصد دارند کاربران اپلیکیشن دایرکت را که خارج از اینستاگرام است به داخل این شبکه اجتماعی بکشانند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار