زمان‌بندی ارسال ایمیل‌ها در آینده توسط جیمیل

b2ff46d7e6bf01aa88e976169ffd0e73
زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرویس جیمیل گوگل ۱۵ ساله شد و حالا کمپانی گوگل به مناسبت ۱۵ ساله‌شدن جیمیل یکسری ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را به آن افزوده است که مهم‌ترین آن‌ها شامل: افزودن قابلیت زمان‌بندی ارسال ایمیل‌ها می‌باشد. به‌گونه‌ای که می‌توانید برای ارسال هر یک از ایمیل‌های خود یک زمان مشخص قرار دهید و براساس زمان‌هایی که برای آن‌ها تعیین کرده‌اید آن‌ها را ارسال کنید.

برای مثال ساعت ۱۲ شب است و تازه یادتان می‌آید که امروز قرار بوده رزومه کاری خود را برای شرکتی ارسال کنید اما به این دلیل که دیر شده است و ساعت ۱۲ شب است ترجیح می‌دهید ایمیل خود را ارسال نکنید و ارسال آن را به فردا صبح موکول کنید.

با افزوده‌شدن قابلیت زمان‌بندی به جیمیل در آینده دیگر نیازی نیست که ارسال ایمیل خود را به دلیل دیروقت بودن و یا گذشتن از ساعت اداری به تعویق بیاندازید چراکه شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید همان ساعت ۱۲ شب و یا هر زمان دیگر که فکر می‌کنید مناسب ارسال ایمیل نیست، زمانی را برای ایمیل خود قرار دهید تا گوگل به‌صورت خودکار براساس همان زمانی که تعیین کرده‌اید ایمیل شما را ارسال کند برای مثال شما دوست دارید ایمیلتان در ساعت ۸ صبح برای شرکت مقصد ارسال شود از این‌رو می‌توانید تایم ارسال آن را بر روی ساعت ۸ صبح تنظیم کنید. از آن پس دیگر خیالتان راحت خواهد بود که گوگل به صورت خودکار ایمیل شما را راس ساعت ۸ به شرکت مقصد ارسال می‌کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار