انتشار بروزرسان امنیتی فوریه برای دستگاه های پیکسل

6e8eb23e57b2723c9a193a2ff049a1e1
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار بروزرسان امنیتی فوریه برای دستگاه های پیکسل

شرکت گوگل که چندسالیست برند پیکسل را به عنوان نام محصولات خود در نظر می گیرد، تغییراتی هم در این بخش به وجود آورده که باید این دیوایس ها را مدل های برجسته ای دانست.

به تازگی کمپانی بروزرسان امنیتی ماه فوریه را برای چندین مدل از دستگاه های پیکسل منتشر کرده تا کاربران سطح امنیتی دستگاه موردنظر خود را افزایش دهند.

بروزرسان برای گوشی هوشمند پیکسل۳ ایکس ال ۱۳۵ مگابایت است که نیازی نیست فضای بسیاری را به آن اختصاص داد و به سرعت نیز می توان آن را دریافت کرد.

شایان ذکر است این آپدیت برای دستگاه های Pixel 3, Pixel 3 XL, Pixel 2, Pixel 2 XL, Pixel, Pixel XL و Pixel C دردسترس قرار گرفته و به نوعی تمامی مدل های برند پیکسل را دربرمی گیرد.

متاسفانه آپدیت تغییری را شامل نمی شود و افراد با آن می توانند تنها به ارتقا امنیت نرم افزاری دستگاه خود بپردازند. از این رو نباید انتظار داشته باشید، با دریافت آپدیت تغییرات شگفت انگیزی را مشاهده کنید، زیرا قرار نیست چنین چیزی صورت گیرد.

در اخباری مرتبط گوگل می خواهد بزودی نسخه لایت سری پیکسل ۳ را معرفی کند. گوشی های هوشمند اقتصادی که در طراحی مشابه نسخه اصلی هستند و بهار ۲۰۱۹ معرفی می شوند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار