جدید ترین مدل ریلمی به نام Realme X3 معرفی شد

99666ebd54bbfe3574eacb011ac3b318
زمان مطالعه: 3 دقیقه

جدید ترین مدل ریلمی به نام Realme X3 معرفی شد

پس از معرفی گوشی هوشمند Realme X3 Superzoom این کمپانی از یکی دیگر از محصولات خود که فاقد قابلیت زوم است را معرفی کرد. Realme X3 با دو قابلیت دوربین قوی و پردازنده ای قدرتمند معرفی شده است. در واقع Realme X3 با تبلیغ این دو مولفه پا را در بازار جهانی گذاشته است. در ادامه به بررسی مشخصات این گوشی خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی Realme X3

طراحی بدنه ریلمی ایکس

کمپانی Realme برای طراحی ظاهری گوشی های هوشمند خود همیشه از رنگ های جذاب و چشم نواز استفاده می کند. بدنه این مدل از Realme نیز به رنگ های آبی و سفید مزین شده که در مقابل تابش نور خورشید نمای جذابی را ایجاد می کند.

دوربین سلفی در قسمت بالای آن قرار دارد که دارای دو روزنه کنار یکدیگر بوده این طراحی دوربین نشانگر آن است که Realme X3 دارای دو دوربین برای سلفی است. همانطور که می دانید در حال حاضر برخورداری از قابلیت دو دوربین برای دوربین سلفی یکی از امکاناتی است که دیگر برند ها نیز در گوشی های پرچمدار وگاها میانرده خود از آن استفاده می کنند.

این شرکت نیز با توجه به نیاز کاربران بر آن شده تا مدل های جدید خود را به این قابلیت مجهز کند. ناگفته نماند که حسگر اثر انگشت در لبه کناری سمت راست این گوشی تعبیه شده است. این نیز از طراحی های جدید گوشی های هوشمند به شمار می آید. در قسمت پشتی دستگاه شاهد چهار لنز برای ساخت یک دوربین چهارگانه هستیم. این دوربین که در نمایی عمودی در پشت دستگاه طراحی شده ۶۴ مگاپیکسل است و دوربین های دیگر با ۱۲، ۸ و ۲ مگاپیکسل هر کدام وظیفه خاص خود را در ایجاد تصویری طبیعی انجام می دهند.

Realme X3

تراشه ۸۵۵ اسنپدراگون در Realme X3

از دیگر ویژگی هایی که در تبلیغ این گوشی به چشم می خورد می توان به پردازنده قدرتمند ۸۵۵ اسنپدراگون اشاره کرد. این تراشه توانایی رقابت با دیگر گوشی های هوشمند مانند گوشی های سامسونگ را خواهد داشت.

حافظه ریلمی ایکس ۳

آنچه از مشخصات این دستگاه در باب حافظه به دست رسیده، نشان می دهد که دارای ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه داخلی بوده و از ۱۲۸ گیگابیت حافظه داخلی نیز بهره می برد. لازم به ذکر است که حافظه این دستگاه قابل ارتقا نخواهد بود چراکه خبری از شیار کارت حافظه در آن دیده نمی شود. علاوه بر این درگاه جک ۳.۵ هدفون نیز برای آن طراحی نشده. البته که اغلب گوشی های هوشمند فعلی از این قابلیت مبری هستند .

Realme X3

دیگر مشخصات گوشی ریملی ایکس ۳

باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری با قابلیت فست شارژ ۳۰ واتی از دیگر ویژگی های گوشی جدید Realme است. علاوه بر این می توان به برخورداری از اندورید ۱۰، رابط کاربری Realme UI و سیسیتم خنک کننده نیز اشاره کرد. Realme X3 نیز به مانند دیگر رقبای هم رده خود از شبکه ۵G پشتبانی خواهد کرد. با این وجود باید نتیجه گرفت که با ورد گوشی های جدید به مرور شاهد استفاده از این شبکه اینترنتی برای تمایم گوشی ها خواهیم بود.

آنچه درباره قیمت تمام شده این گوشی به گوش رسیده است قیمتی حدود ۳۳۰ دلار برای مدل ۶/۱۲۸ گگیابایت حافظه و ۴۳۴ دلار برای مدل ۸/۱۲۸ گیگابایت است.

جمع بندی پایانی

با توجه به مشخصاتی که تا کنون فاش شده است گمان می رود که گوشی Realme X3 از جمله گوشی های قدرتمند این کمپانی خواهد بود. با این حال باید منتظر رونمایی رسمی از این گوشی باشیم.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار