میان رده‌ی اچ تی سیدر بنچمارک متوقف شد

9464ee816af67603b91d26a3fb822f1c
زمان مطالعه: 1 دقیقه

دسامبر گذشته شرکت اچ تی سی خبر از کار کردن بر روی یک گوشی پرچم دار و یک میان رده‌ی جدید داد، و ما امروز شاهد حضور این دستگاه در بنچمارک بودیم. این دستگاه در بنچمارک با شماره‌ی ۲Q7A100 نمایان شده است و از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۳۰ بهره می‌برد که به تازگی به طور رسمی معرفی شده است.

تا به امروز شاهد درز هیچگونه اطلاعاتی از این دستگاه نبوده‌ایم، بنابراین به سادگی می‌توان نتیجه گرفت که به زمان عرضه‌ی آن نزدیک نیستیم. و به نظر می‌رسد که این دستگاه به عنوان جایگزینی برای دستگاه های دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ طراحی شده است.

شرکت اچ تی سی این تراشه را در کنار ۶ گیگابایت رم به کار گرفته است و بر روی آن اندروید پای را اجرا کرده است، جای تعجبی نیست که اندروید پای را در دستگاه های اچ تی سی می‌بینیم، چرا که به تازگی در حال فراگیر شدن در میان گوشی های جدید است.

در حال حاضر تنها اطلاعاتی که در دیتابیس بنچمارک موجود است همین ها هستند، با این حال ما منتظر انتشار خبرهای بیشتر از این دستگاه هستیم. با توجه به اینکه این دستگاه دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۳۰ است می‌توان انتظار داشت تا قدرتمند تر از آخرین میان رده‌ی این شرکت یعنی U12 باشد!

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار