تخفیف شگفت انگیز مایکروسافت برای باندل سرفیس پرو ۶ و کاور آن

41e495aacc8f9fbf62d6459c6e79fc17
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت مایکروسافت همیشه تخفیف های شگفت انگیزی برای محصولات خود ارائه می دهد اما در این بین برای اواخر سال و به مناسب کریسمس یک تخفیف بزرگتری توسط شرکت ردموندی ارائه شده که باید آن را  جالب توجه دانست.

این کمپانی ردموندی به تازگی سرفیس پرو ۶ با کاور تایپ را با تخفیف ۳۳۰ دلار ارائه کرده است. این باندل تایپ کاور پلاتینیومی بوده و تبلت موردبحث نیز از مشخصات رده پایه ای بهره می برد.

از جمله باید به پردازنده Core i5 اینتل، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه اس اس دی ۲۵۶ گیگابایتی و برخی دیگر اشاره کرد. قیمت این تبلت در کنار تایپ کاور به ۱۳۲۹ دلار می رسد اما با تخفیف ۳۳۰ دلار به ۹۹۹ دلار رسیده است.

البته مشتریان می توانند نسخه ای با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی خریداری کنند که ۲۶۰ دلار هزینه کمتری خواهد داشت. البته برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت مایکروسافت مراجعه کنید.

این محصول کمپانی مایکروسافت از مشخصه های بزرگی بهره می برد و یک نوت بوک خاص محسوب شده که ویژگی های قابلی نیز برای آن در نظر گرفته شد. هدف شرکت ردموندی تخفیفات قابل توجهیست که موجب می شود افراد با محصولات بزرگی همراه شوند و شاهد محصولاتی قابل باشند.

شرکت مایکروسافت هر سال بروزرسانی در بحث دستگاه های سرفیس خود دارد و پیشتر نیز نسل جدیدی از تبلت سرفیس پرو ، لپتاپ سرفیس و سرفیس استودیو را داشته است. پیشتر نیز سرفیس لپتاپ جدید با تخفیف توسط مایکروسافت ارائه شد تا مشتریان آن را تهیه کنند و هزینه کمی نمایند.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است سری به وب سایت مایکروسافت بزنند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار