استریم باکس آینده ایکس باکس دارای چیپ AMD Picasso

cbe90013783970396e2d7bc63cd67711
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت مایکروسافت تاکنون سیستم های سرگرمی مختلفی تولید کرده که از جمله باید به کنسول های ایکس باکس اشاره کرد. تاکنون چندین نسل از ایکس باکس را شاهد بودیم و در سال ۲۰۱۳ نیز ایکس باکس وان به عنوان محصول نسل هشتمی شرکت ردموندی معرفی و عرضه شد.

اخیرا نیز شایعه شد مایکروسافت روی نسل جدیدی از کنسول بازی خود به اسم رمز اسکارلت مشغول کار است. حال نوبت به معرفی یک استریم باکس توسط مایکروسافت رسیده که تحت برند ایکس باکس به فروش خواهد رسید.

استریم باکس شرکت ردموندی با اتصال به اینترنت می تواند تجربه استریم لذت بخشی را فراهم آورد. مایکروسافت با Project xCloud می خواهد این دستگاه را معرفی و عرضه کند. در حقیقت استریم باکس کمپانی مایکروسافت تحت پروژه Project xCloud خواهد بود.

همچنین قرار است نسخه بدون دیسک Xbox One نیز در سال ۲۰۱۹ رونمایی شود. منابع نزدیک به مایکروسافت در گفتگو با وب سایت WCCFTech اعلام کردند مایکروسافت چیپ  AMD Picasso را در روی این استریم باکس قرار می دهد. همچنین شایعه شد که مایکروسافت ممکن است در نسل بعدی سرفیس پردازنده اقتصادی Picasso را به کار گیرد.

Picasso مصرف انرژی پایینی دارد و مشخص نیست مایکروسافت در چه دستگاهی این چیپ را به کار خواهد گرفت. احتمال دارد که مایکروسافت در دستگاه XBOX Streaming چنین چیپی را لحاظ کند. احتمالا از چیپ هوش مصنوعی نیز در این دستگاه به کار گرفته خواهد شد و اطلاعات بیشتری در کار نیست تا به آن اشاره کرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار