مایکروسافت و ارائه ابزاری برای توسعه ی نرم افزارهای مناسب پردازنده های ARM

4eb62f14f03b9902f445b816d80a972a
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت مایکروسافت را می توان یکی از برندهای بزرگ صنعت فناوری دانست که هر سال نسل جدیدی از دستگاه ها و نرم افزارهای خود را ارائه می دهد. این شرکت ردموندی در نظر داشته مشخصات قابلی را برای محصولاتش در نظر گیرد.

در این بین همه ی ما از علاقه ی مایکروسافت به پردازنده های ARM با خبر هستیم، طراحی Windows RT نیز، قدم آن ها برای ساخت ویندوزی بود که توانایی استفاده از آن در سیستم ها و دستگاه های با پردازنده ی ARM باشد، با اینکه این اتفاق به طور کامل انجام نپذیرفت، شرکت مایکروسافت با راه اندازی Windows 10 S، دوباره در حال تلاش برای رسیدن به این امر است، الان به نظر می رسد که شرکت مایکروسافت با انتشار Visual Studio 15.9  قدم هایی رو به جلو ورمی دارد تا بتواند با طراحی آن به توسعه دهندگان این اجازه را دهد که نرم افزارهایی را مناسب برای پردازنده های ARM طراحی کنند.

طبق گفته ی مایکروسافت: ” با انتشار رسمی  Visual Studio 15.9، توسعه دهندگان حالا از SDK های ساپورت شده و ابزارهای مناسب برای استفاده در راه توسعه و ساختن نرم افزارهای ۶۴ بیتی ARM هستند که به مخفف با نام ARM64 شناخته می شوند. علاوه بر این، فروشگاه اینترنتی شرکت مایکروسافت، اپلیکیشن های طراحی شده برای معماری ARM64 را می پذیرد.”

آن ها اضافه کردند که: ” توسعه دهندگان این توانایی را دارند که با استفاده از Visual Studio 15.9 شروع به دوباره گرداوردی نرم افزارها، چه UWP یا C ++ Win32، برای ویندوز ۱۰ بر روی پردازنده های ARM  کنند. اجرای نرم افزارهای مناسب برای این پردازنده، این اجازه را می دهد که اپلیکیشن ها از قدرت کامل پردازش و قابلیت هایی که در ویندوز ۱۰ وجود دارد برای استفاده در سیستم ها و دستگاه هایی با پردازنده ی  ARM، بهره ببرند، تا بهترین تجربه ممکن برای استفاده کنندگان را به ارمغان آورده و نیاز آن ها را برطرف کنند.”

به هر حال باید منتظر ماند تا توسعه دهندگان دست به کار شوند و این ابزار را به کار گیرند.

منبع

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار