تبلت گلکسی تب اس ۲ هشت اینچی و دریافت اندروید نوقا

زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سامسونگ در سبد محصولات خود دستگاه های مختلفی داشته که باید به لوازم خانگی، تلفن هوشمند، لپتاپ، تبلت و برخی دیگر اشاره داشت.

گذشته از آن تبلت ها به عنوان محصولات قابل توجه سامسونگ به شمار می روند که توانستند فروش مطلوبی برای سامسونگ داشته و این شرکت را در دسته تولیدکنندگان برتر تبلت قرار دهد.

حال به دنبال انتشار بروزرسان اندروید ۷.۰ نوقا برای عمده دستگاه ها و تبلت ها، به تازگی شرکت کره ای آن را برای نسخه ۸.۰ اینچی گلکسی تب اس ۲ منتشر کرد است.

البته در ابتدا شامل تمامی کاربران این تبلت نشده و به مرور زمان افراد بیشتری را دربرخواهد گرفت. صاحبان مدل SM-T713 این تبلت در ایالات متحده موفق شدند بروزرسان را برای تبلت خود دریافت کنند، اما سایر کاربران باید باتوجه به بررسی بروزرسانی هر چند روزی از انتشار آن آگاهی پیدا کنند.

این عمل با مراجعه به بخش تنظیمات، درباره گوشی هوشمند و بخش بروزرسانی انجام می گیرد. بسته جدید شامل حجمی ۱.۲ گیگابایتی شده که حقیقتا بالا بوده و برای دریافت آن با یک اینترنت سرعت پایین قطعا چند روزی وقت گیر خواهد بود.

گلکسی تب اس ۲ نسخه هشت اینچی در سپتامبر ۲۰۱۵ روانه بازار شد و در ابتدا از سیستم عامل اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی بهره می‌برد اما سپس به اندروید ۶.۰ مارشملو ارتقا یافته و حال نوبت به سیستم عامل جدید اندروید نوقا رسید.

از مشخصات تبلت مورد بحث باید به صفحه نمایش ۸.۰ اینچی ۲۰۴۸*۱۵۳۶ پیکسلی Super AMOLED، پردازنده اگزینوس ۵۴۳۳ با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتزی، حافظه رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲.۱ مگاپیکسلی و در نهایت باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری لیتیوم یونی غیرقابل تعویض را اشاره داشت.

با این مشخصه ها گلکسی تب اس ۲ هشت اینچی محصولی کارآمد با مشخصات ایده آل بوده که قطعا برای طرفداران تبلت محصولی مناسب تلقی می شود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار