هوآوی در CES 2018 تبلت جدید معرفی می کند

480dc0d1f260500343c1a5e9d44b75ab
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هوآوی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تبلت و تلفن هوشمند در صنعت فناوری بوده و تاکنون توانسته با محصولات مقرون به صرفه و باکیفیت خود نظر همگان را به خود جلب کند.

این برند چینی در سال ۲۰۱۷ اسمارتفون های مختلفی را معرفی کرد و در این میان قصد داشته بزودی تبلت پرچمدار و باکیفیتی را به نام مدیاپد M5 در نمایشگاه فناوری CES 2018 لاس وگاس رونمایی کند.

معرفی این تبلت می تواند احتمال رونمایی از رقبایی توسط سامسونگ و برخی دیگر را بسیار سازد. البته برندهایی چون ال جی و سونی دستی در تولید تبلت نداشته و بیشتر روی گوشی هوشمند تمرکز دارند از این رو تنها رقیب سرسخت هوآوی قطعا سامسونگ خواهد بود.

از آنجایی که در MWC 2017 این شرکت گلکسی تب اس ۳ را با پشتیبانی از قلم معرفی کرد، بعید به نظر می رسد شاهد معرفی محصولی از سوی این کمپانی در CES 2018 به عنوان تبلت باشیم. از مشخصات محصول هوآوی باید به صفحه نمایش ۸.۴ اینچی QHD+ یا ۲۵۶۰* ۱۶۰۰پیکسلی، حافظه رم ۴ گیگابایتی، پردازنده کایرین ۹۶۰، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو با رابط کاربری  EMUI 8، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری و برخی دیگر اشاره داشت.

جزئیات آشکار شده تبلت مدیاپد M5 تایید شده نیست از این رو باید منتظر ماند تا مشخص شود شرکت هوآوی چه برنامه ای برای محصول خود دارد. انتظار می‌رود این شرکت چینی برنامه ای برای معرفی تبلت موردبحث داشته باشد، تنها باید به انتظار ادامه داد و نمی توان به شایعات پرداخت.

پیشتر شایعاتی درباره محصولات نمایشگاه CES 2018 هوآوی منتشر شد اما هیچ یک به تایید یا تکذیب نرسید از این رو تنها می توان به انتظار نشست تا مشخص شود شرکت موردبحث چه برنامه برای محصول جدی درسر دارد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار