تبلت انعطاف پذیر سامسونگ در راه است

3cbc93b10cd4493525250dbdf2dea7f8
زمان مطالعه: 1 دقیقه

تبلت انعطاف پذیر سامسونگ در راه است

شرکت سامسونگ در بحث تولید تبلت و گوشی هوشمند برند شناخته شده ای محسوب می شود. کمپانی که تاکنون دستگاه های مختلفی در این زمینه معرفی و عرضه کرده است که هر یک ویژگی های خوبی داشتند.

درحالی که پیشتر شایعه شد لنوو با همکاری ال جی روی تبلت منعطفی مشغول کار است حال به نظر می رسد تبلت سامسونگ نیز در نظر داشته تبلت انعطاف پذیری را در آینده نزدیک معرفی و عرضه کند. این برند کره ای به تازگی در سازمان مربوط پتنتی را به ثبت رسانده که نشان می دهد یک تبلت منعطفیست و همانند گوشی هوشمند انعطاف پذیر افراد می توانند آن را به تبلت کوچک یا بزرگی تبدیل کنند. شرکت های بسیاری هستند که در نظر دارند روی اسمارتفون منعطف مشغول به کار شوند و تاکنون هوآوی، ال جی و چند برند دیگر تایید شدند و گوشی سامسونگ نیز یکی از آنهاست.

آنچه در پتنت پیداست، تبلت را می توان به صورت عقب یا جلو انعطاف بخشید که قطعا ایده نوآورانه ای از سوی سامسونگ محسوب می شود. پیش بینی شده سامسونگ مشخصات پرچمداری برای این دستگاه در نظر گیرد و بعید به نظر می رسد با یک مدل معمولی منعطف رو به رو باشیم. پیشتر سامسونگ تایید کرد در اواخر سال جاری اولین گوشی هوشمند منعطف خود را معرفی می کند.

برای کسب جزئیات بیشتر باید به انتظار ادامه داد تا مشخص شود کره ای ها چگونه محصولی معرفی می کنند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار