تاریخ رونمایی آنر ۲۰ مشخص شد

4b2ea037c8818135969b908499498d91
زمان مطالعه: 1 دقیقه

چندین سال است که کمپانی آنر منتظر می‌ماند تا کمپانی هواوی پرچم‌داران خود را معرفی کند و پس از آن جدیدترین محصول خود را عرضه کند. از این‌رو بدیهی است اکنون که کمپانی هواوی گوشی‌های پرچم‌دار خود را معرفی کرده است کمپانی آنر نیز بخواهد از جدیدترین گوشی هوشمند خود یعنی آنر ۲۰ رونمایی کند. بر همین اساس احتمالات و شایعات زیادی مطرح شده است که مبنی بر رونمایی از گوشی هوشمند آنر ۲۰ در تاریخ ۲۱ می یعنی ۳۱ اردیبهشت در لندن است.

براساس شناختی که طی این سال‌ها همه کاربران از این کمپانی دارند می‌دانند که کمپانی آنر معمولا پس از اینکه کمپانی هواوی از پرچم‌دارانش رونمایی و آن‌ها را معرفی کرد تنها یک گوشی هوشمند رونمایی می‌کند. از این‌رو این احتمال وجود دارد که کمپانی آنر روال کاری خود را تغییر ندهد و امسال هم تنها یک گوشی هوشمند یعنی آنر ۲۰ را معرفی کند.

برخی از متخصصین معتقدند که طراحی و ساخت گوشی هوشمند آنر ۲۰ و همچنین آنر ۲۰ پرو از همتایان سری هواوی خود الهام گرفته‌اند و به آن‌ها مشابه هستند درصورتی که این گوشی‌های هوشمند وجوه تمایز خود را هم دارند که یکی از بارزترین تفاوت‌های آن‌ها حسگر دوربین آن‌هاست.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار