بهترین گوشی پرچمدار ۲۰۱۹

3a186f576f3c3ecde949a333e7a1bd00
زمان مطالعه: 5 دقیقه

شاید ۱۰-۱۵ سال پیش اکثر ما به جز نوکیا، سامسونگ، سونی اریکسون و…، برندهای تولید تلفن همراه زیادی را در دنیا نمی‌شناختیم. اما اکنون با گذشت زمان نسبتا کوتاهی از پیدایش گوشی‌های هوشمند، رقابت بسیار سنگینی در این عرصه در بین کمپانی‌های بزرگ دنیا در جریان است. در این متن به بررسی لیست بهترین گوشی پرچمدار ۲۰۱۹ در رده اندرویدی‌ها خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

امروزه شرکت هایی مثل اپل، سامسونگ، هواوی، شیائومی، وان پلاس و گوگل به عنوان بزرگترین سازندگان اسمارت فون در دنیا شناخته می‌شوند که هرکدام به نوبه‌ی خود در این امر صاحب سبکی خاص می‌باشند. البته هنوز هم نمی‌توانیم به سادگی از کنار نام هایی چون نوکیا، HTC و سونی بگذریم، ولی وقتی بحث بهترین گوشی پرچمدار ۲۰۱۹ به میان می‌آید، مثلث کره، امریکا و چین در ذهن ما پررنگ تر می‌شود.

بهترین گوشی پرچمدار ۲۰۱۹

معمولا هر کدام از سازندگان تلفن همراه، هرساله یک یا دو اسمارت فون را به عنوان پرچمداران خود معرفی می‌کنند. واژه‌ی پرچمدار به آن دسته از تلفن‌های همراه اطلاق می‌شود که آخرین تکنولوژی روز دنیا را در قالب پکیجی زیبا و جذاب عرضه می‌دارند. حال ما در این مطلب قصد داریم تا بهترین گوشی پرچمدار ۲۰۱۹ را در قالب لیستی به شما معرفی نماییم. البته در این لیست جای آیفون‌ها از آن جهت خالی است که هنوز ما شاهد معرفی یک آیفون جدید در سال ۲۰۱۹ نبوده ایم.

Samsung Galaxy Note 10

علی رغم اینکه تنها چند روز از رونمایی Samsung Galaxy Note 10 می گذرد اما در لیست بهترین گوشی پرچمدار 2019 در صدر لیست ما قرار دارد

علی رغم اینکه تنها چند روز از رونمایی Samsung Galaxy Note 10 می گذرد اما در لیست بهترین گوشی پرچمدار ۲۰۱۹ در صدر لیست ما قرار دارد

بهترین گوشی پرچمدار ۲۰۱۹ از نگاه بسیاری از کاربران، گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ می‌باشد که همین چند روز پیش معرفی و عرضه شد. این اسمارت فون از همه نظر فوق العاده است و نمایشگر و دوربین اصلی آن در دنیا بی رقیب می‌باشند. در واقع نمایشگر و دوربین استاندارد این گوشی به ترتیب بالاترین نمرات تاریخ تست‌های DisplyMate و DxOMark را کسب نموده اند. اما مهم ترین مشخصه‌ی این دستگاه قلم بلوتوثی مخصوص آن است که این بار با حسگرهای حرکتی شتاب سنج و ژیروسکوپ همراه شده است. یعنی شما با حرکت قلم در فضا می‌توانید فعالیت برخی اپ‌ها را بر روی اسمارت فون خود کنترل نمایید. نوت ۱۰ یک اسمارت فون بی عیب و نقص می‌باشد که حد و مرز تکنولوژی موجود در زمینه‌ی تلفن همراه در دنیا را به ما نشان می‌دهد.

Samsung Galaxy S10

در ابتدای سال میلادی، اسمارت فون‌های سری S10 سامسونگ با دو ویژگی خاص پا در عرصه‌ی رقابت برای کسب عنوان بهترین گوشی پرچمدار ۲۰۱۹ نهادند: چیپست Snapdragon 855 و دوربین سلفی حفره ای. البته پس از S10، اسنپدراگون ۸۵۵ را در اکثر پرچمداران اندرویدی دیدیم و دوربین سلفی حفره‌ای هم کم‌کم در میان رده‌های برندهای مختلف دیده شد، ولی با این وجود، همچنان چیزی از ارزش‌های گلکسی S10 کم نمی‌شود! این اسمارت در بدو ورود به سرعت لقب سریعترین اندرویدی تاریخ را از آن خود نمود و با طراحی جدید، روح تازه‌ای به کهکشانی‌های سری S سامسونگ بخشید. در سال‌های آینده از گلکسی S10 به عنوان یکی از موفق ترین اسمارت فون‌های تاریخ سامسونگ نام برده خواهد شد. این گوشی جهش بزرگی به سوی تحقق رویای “اسمارت فونی با نمایشگر تمام صفحه” بود.

Huawei P30 Pro

دوربین مثال زدنی Huawei P30 Pro جایگاه محکمی در لیست بهترین گوشی پرچمدار 2019 به این گوشی اختصاص داده است.

دوربین مثال زدنی Huawei P30 Pro جایگاه محکمی در لیست بهترین گوشی پرچمدار ۲۰۱۹ به این گوشی اختصاص داده است.

البته سری P هواوی معمولا به عنوان پرچمداران عکاسی این برند شناخته می‌شوند و پرچمداران اصلی هواوی را اسمارت فون‌های سری MATE تشکیل می‌دهند. با این حال امسال اسمارت فون هواوی P30 پرو کمی متفاوت تر از سایر گوشی‌های سری P بود. طراحی بسیار زیبا و پردازنده‌ی قدرتمند Kirin 980 و باتری بزرگ و سیستم عامل به روز و… به کنار، سیستم دوربین P30 Pro فوق العاده تر از چیزی بود که کسی تصور آن را داشته باشد! دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی این اسمارت فون توانایی بسیار بالایی در عکاسی از محیط‌های کم نور و ثبت تصاویر با رنگ‌های واقعی دارد و دوربین تله‌فوتوی آن نیز با زوم اپتیکی ۵X همچنان در دنیا بی رقیب است. با ترکیب زوم دیجیتال و اپتیکال و جادوی نرم افزاری، شما حتی می‌توانید به زوم ۲۰X دست یابید، یعنی بسیار بیشتر از بسیاری از دوربین‌های شکاری گران قیمت. هواوی P30 Pro که در نوع خود بی نظیر بود، حال باید کمی صبر کنیم و ببینیم که Mate 30 Pro چه حرفی برای گفتن خواهد داشت. هواوی در سال‌های گذشته نشان داده که همواره قادر به سورپرایز کردن و انگشت به دهان گذاشتن منتقدان خود می‌باشد.

Xiaomi Mi 9

شیائومی در سال ۲۰۱۹ تقریبا به اندازه‌ی تمامی سال‌های گذشته‌ی خود اسمارت فون خوب و قدرتمند معرفی کرد! مثلا ردمی نوت ۷ پرو میان رده‌ای بسیار قوی و زیبا است و یا ردمی K20 پرو که دارای نمایشگر تمام صفحه بوده و دوربین سلفی پاپ-آپ آن با یک مکانیزم لغزنده‌ی موتوردار از دل دستگاه خارج می‌شود. اما Mi 9 که به عنوان یک پرچمدار معتبر در فوریه‌ی ۲۰۱۹ معرفی شد، به دلیل قیمت بسیار مناسبی که دارد به سرعت در سرتاسر جهان معروف و مجبوب شده است. این گوشی فقط ۴۲۰ یورو قیمت دارد، یعنی در حدود نصف قیمت پرچمداران هواوی و سامسونگ، ولی همانند رقبای خود به نمایشگر اولد و پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز شده و سیستم دوربین آن نیز با بزرگانی همچون گلکسی S10 و حتی P30 Pro رقابت می‌نماید. پس حداقل از نظر ارزش خرید می‌توانیم عنوان بهترین گوشی پرچمدار ۲۰۱۹ را به Xiaomi Mi 9 دهیم.

OnePlus 7 Pro

OnePlus 7 Pro

OnePlus 7 Pro

NEVER SETTLE شعار وان پلاس است و انصافا هیچکس در دنیا به خوبی وان پلاس به این شعار عمل نمی‌کند! پس از اسمارت فون‌های موفق و سورپرایرز کننده‌ی وان پلاس ۵ و ۶، این بار وان پلاس ۷ پرو با نمایشگر تمام صفحه‌ی فوق العاده پرنور و باکیفیت، طراحی زیبا، سیستم دوربین قوی (به علاوه‌ی دوربین سلفی پاپ-آپ) و چیپست قدرتمند و نرم افزار تر و تمیز آمده تا بالاترین نمرات ممکن را از بنچمارک‌های مختلف کسب نماید. واقعا در سال‌های گذشته، OnePlus به یک غول تولید تلفن همراه در دنیا بدل شده که هرساله فقط چند اسمارت فون بسیار قدرتمند را روانه‌ی بازار می‌کند. با این تفاسیر، قطعا وان پلاس ۷ پرو در لیست بهترین گوشی پرچمدار ۲۰۱۹ جای محکمی برای خود دست و پا کرده است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار