بروزرسان جدید برای Wear OS گوگل

7ebf33d4d03558721134c93c2f395750
زمان مطالعه: 1 دقیقه

بروزرسان جدید برای Wear OS گوگل

شرکت گوگل پیشتر سیستم عامل Wear OS را از Android Wear  به این نام تغییر داده و بیان داشته تا برای ساده تر شدن بیشتر سیستم عامل از سوی کاربران، نام جدید برای این سیستم عامل کاربردی درنظر گرفته شده است.

به تازگی آپدیت جدیدی برای این سیستم عامل منتشر شده که در ابتدا این آپدیت به عنوان اچ شناخته می شود و پس از نصب بروزرسان نام به Wear OS 2.2 تغییر خواهد کرد.گوگل از زمان تغییر نام این سیستم عامل بروزرسان های متعددی را منتشر کرده است. مشخص نیست این شرکت برای چه نام H را برای بروزرسان جدید Wear OS خود انتخاب کرده است. براساس گزارش ها این سیستم عامل بهبود عملکرد باتری ساعت های هوشمند را در پی دارد و هنگامی که میزان شارژ به کمتر از ۱۰ درصد می رسد، قابلیت انجام کار جز نمایش زمان فراهم نخواهد شد.

همچنین در شارژ کمتر از ۱۰ درصد، هنگام بسته شدن ساعت روی مچ به حالت  Deep Sleep درمی آید. بنابراین کمترین استفاده از باتری انجام می گیرد تا مدت زمان بیشتری فعال باقی بماند. با این قابلیت شارژدهی ساعت های هوشمند اندرویدی دوچندان خواهد شد و تجربه کاربری بهتری رقم می خورد.

با قابلیت Smart App Resume نیز بدون توقف از اپلیکیشن ها بهره گیرید و هر جایی که استفاده را کنار گذاشتید بعد از مدتی به استفاده همان جا بهره ببرید. گوگل این بروزرسان را در ماه های آینده برای ساعت های هوشمند اندرویدی منتشر خواهد کرد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت اندروید گوگل مراجعه کنید.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار