کمپانی HTC در ماه آوریل سال میلادی جاری کم ترین میزان فروش را داشت

acec74ebc620c1ccbaea8f5c9d2ec305
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کمپانی HTC در ماه آوریل سال میلادی جاری کم ترین میزان فروش را داشت

براساس اخبار بدست آمده از منابع تایوانی متوجه شده ایم که کمپانی HTC در ماه آوریل سال میلادی جاری کم ترین میزان فروش را داشته است که این کاهش میزان فروش برای کمپانی HTC در ۱۳ سال اخیر بی سابقه بوده است . چرا که این کمپانی در ماه آوریل سال میلادی جاری میزان فروشی برابر با ۲.۱ میلیارد دلار داشته است که این میزان فروش نشان دهنده ی کاهش ۲۴.۱۸ درصدی نسبت به فروش این کمپانی در ماه قبل می باشد . علاوه بر این ، میزان فروش این کمپانی نسبت به سال قبل نیز ۵۵.۴۷ درصد کاهش پیدا کرده است .

روند کاهش فروش محصولات کمپانی HTC سه ماهه شده است به گونه ای که چنین میزانی از ماه آگوست سال ۲۰۰۴ تاکنون کمترین میزان فروش کمپانی HTC بوده است . تحلیل گران بازار اعتقاد دارند که دلیل چنین کاهشی در نرخ فروش محصولات کمپانی HTC این است که  ، این کمپانی توجه خود را از طراحی و تولید تلفن های همراه هوشمند برداشته است و تمامی تمرکز خود را به طراحی تجهیزات مرتبط با واقعیت مجازی اختصاص داده است درصورتی که در این زمینه نیز نتوانسته به شکل موفقی عمل کند از این رو مدت زمان طولانی است که این کمپانی به طراحی و تولید یک تلفن همراه هوشمند پرچم دار نپرداخته است و از این نظر از سایر کمپانی های تولید کننده ی تلفن همراه هوشمند مانند : سامسونگ ، اپل ، هواوی و ال جی که همگی پرچم دارانی را به بازار موبایل عرضه کرده اند و یا در حال انجام این کار هستند ، عقب افتاده است .

علاوه بر تمامی این ها تولید هدست های واقعیت مجازی این کمپانی که تمامی تمرکز خود را بر روی آن گذاشته است نتوانسته است تاثیر بسزایی بر روی فروش کلی این کمپانی داشته باشد ، چرا که در چهار ماه ابتدایی سال میلادی جاری میزان فروش تلفیقی این کمپانی ۱۰.۸۹ میلیارد دلار بوده است که این میزان نشان دهنده ی آن است که کمپانی  HTC نسبت به سال قبل خود کاهشی ۴۳.۴۲ درصدی را تجربه کرده است .

حتی این کمپانی در سه ماهه ی انتهایی سال میلادی ۲۰۱۷ ضرر هم کرد که میزان این ضرر برابر است با ۹.۸ میلیارد دلار تایوان . البته ناگفته نماند که این کمپانی قصد دارد در ماه میلادی جاری از تلفن همراه هوشمند خود رونمایی کند ، احتمال داده می شود که وضعیت این کمپانی با رونمایی از پرچم دارش بهبود یابد .

احتمال داده شده است که تلفن همراه هوشمند پرچم دار این کمپانی U12+ نام داشته باشد که با نمایشگر ۶ اینچی لبه به لبه با نسبت ۱۸ به ۹ عرضه شود . به احتمال زیاد نیز در این پرچم دار HTC از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ به همراه ۶ گیگابایت رم و حافظه ی داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت استفاده شده است .

 

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار