برند تجاری هارمونی برای سیستم عامل هواوی ثبت می‌شود

eff47bf9e4366e4862907aa312bca661
زمان مطالعه: 2 دقیقه

چند وقتی از تحریم هواوی توسط گوگل می‌گذرد و هواوی در پی این تحریم تصمیم گرفته است تا سیستم عامل اختصاصی خود را رونمایی کند. این شرکت در نظر دارد تا نام هارمونی را برای سیستم عامل اختصاصی خودش در اروپا ثبت کند…

هواوی به دنبال ثبت برند تجاری جدیدی به نام هارمونی برای سیستم عامل خود

گوشی هواوی قصد دارد تا در دنیای گوشی های هوشمند به یک قطب قدرتمند تبدیل شود که بتواند مستقل از شرکت های دیگر به کار خود ادامه دهد، به همین منظور به تازگی در حال کار کردن بر روی سیستم عامل جدید خود است که پیش از این آن را با نام Ark OS می‌شناختیم. این در حالی است که هواوی در ۱۲ ژوئن سال جاری درخواستی را به اتحادیه‌ی اروپا برای ثبت یک یک برند تجاری جدید به نام هارمونی داده است که اتحادیه در حال بررسی آن است.

blank

هارمونی قرار است به عنوان سیستم عاملی در گوشی های هوشمند و حتی کامپیوتر های خانگی استفاده شود. تا کنون هواوی نام های مختلفی را برای این سیستم عامل اعلام کرده است و حتی ما آن را با نام هونگ منگ نیز می‌شناسیم(این نام بیشتر در چین عرضه می‌شود). بر اساس گزارش های موجود هواوی از سال ۲۰۱۵ تا کنون در حال توسعه دادن این سیستم عامل می‌باشد.

هواوی مستقل خواهد شد

همانطور که در بالا اشاره شد آمریکا چند وقت پیش شرکت هواوی را تحریم کرد به طوریکه این شرکت امتیاز همکاری با شرکت های مهمی چون گوگل و مایکروسافت را از دست داد. به تازگی فشارهای آمریکا روی این شرکت کاهش یافته است با این حال هواوی به این نتیجه رسیده است که باید هرچه سریعتر سیستم عامل خودش را توسعه دهد.

برخی از شایعات اشاره می‌کنند که این سیستم عامل در پاییز سال ۲۰۱۹ عرضه و معرفی خواهد شد، با این حال در حال حاضر به طور آزمایشی بر روی بیش از ۱ میلیون دستگاه نصب شده است. هواوی در طی یک خبر در حدود یک هفته‌ی پیش اعلام کرد که این سیستم عامل سرعت بیشتری نسبت به اندروید خواهد داشت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار