باتری مک بوک پرو آتش گرفت

c58a1475300e65c292780763e57a4b62
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت اپل حدود یک ماه پیش فراخوانی را منتشرکرد که اذعان داشت باتری مک بوک پرو معیوب شده است و باید به سرعت تعویض شود. این شروکت در فراخوان منتشر شده از کاربران درخواست کرد تا با مراجعه به مراکز خدمات رسانی رسمی این شرکت، به صورت رایگان باتری های خود را تعویض کنند تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود. در ادامه با دیجی دو همراه باشید تا داستان آتش گرفتن مک پرو ۱۵ اینچی را در فلوریدای آمریکا با شما در میان بگذاریم.

بیستم ماه ژوئن همان روزی است که اپل به دارندگان برخی از مدل های مک بوک پرو هشدار داد که باتری های آنها دچار نقص فنی است و باید تعویض شود، تا از آتش گرفتن آن جلوگیری شود. با این حال امروز یکی از  مک بوک های پرو در آمریکا آتش گرفت..
ما امروز شاهد رخ دادن این موضوع برای یکی از آمریکایی های سهل انگار بودیم. تصاویر منتشر شده از مک بوک آتش گرفته ی این فرد آمریکایی حاکی از آن است که هشدارهای اپل کاملا جدی بوده و افراد باید هرچه سریعتر برای تعویض باتری های خود اقدام کنند.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

مالک این مک بوک میگوید:”با شنیدن صدای جرقه ی این دستگاه و بوی دود آن از خواب بیدار شده است و دستگاه خود را در حال سوختن مشاهده کرده.” او همچنین اظهتر داشت:”دستگاه در حالت نیمه خاموش قرار داشت و به شارژ متصل بود.”

در تصاویر بالا به راحتی می‌توان سوراخ بوجود آمده در زیر باتری را مشاهده کرد که حاکی از بالا رفتن دمای آن می‌باشد…

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار