ایسوس راگ فون ۲ به صورت رسمی معرفی شد

47bd1f4526c2445be27b154a3874768e
زمان مطالعه: 3 دقیقه

کمتر از یک هفته پیش بود که برخی از مشخصات ایسوس راگ فون ۲ را در فضای مجازی شاهد بودیم و حالا شاهد معرفی این دستگاه به صورت رسمی هستیم. ایسوس راگ فون ۲ دومین نسل از سری راگ فون است که به همراه نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس ار‌‌ئه شده است.

ایسوس راگ فون ۲ رسما معرفی شد

امروز شرکت ایسوس راگ فون ۲ را به صورت رسمی معرفی کرد که دارای یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی با پشتیبانی HDR است و در کنار آن لوازم جانبی خاصی تعبیه شده است و به علاوه ایسوس با برخی از شرکت های بزرگ دنیای بازی همکاری کرده است.

این گوشی برای گیمرهای حرفه‌ای طراحی شده است و در آن دو محیط مجزا برای کاربران تعبیه شده است که در یکی از آنها شاهد رابط کاربری ایسوس زنفون ۶ و در سمت دیگر شاهد رابط کاربری ROG UI هستیم که شما می‌توانید بین آن ها جا به جا شوید.

علی رغم اینکه در سخت افزار این دستگاه شاهد پیشرفت و قدرت هستیم ولی هیچ تفاوتی در ضخامت این دستگاه ایجاد نشده است و به علاوه ایسوس نگه داشتن دستگاه در حالت افقی را بهبود بخشیده است.

مشخصات ایسوس راگ فون ۲

در پنل جلوی این دستگاه شاهد یک نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع آمولد هستیم که از نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و دارای یک حسگر لمسی با نرخ ۲۴۰ هرتز برای نمونه برداری می‌باشد. ایسوس ادعا کرده است که این دستگاه را طوری بهینه سازی کرده است که حتی از آیفون Xs هم عملکرد بهتری خواهد داشت و تاخیر آن کمتر خواهد بود. همیشه در این زمینه آیفون ها حرفی برای گفتن دارند.

این نمایشگر از رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد و دارای نسبت ۱۹.۵:۹ می‌باشد که سبب می‌شود کمی کشیده تر از دستگاه های عادی به نظر برسد. این نمایشگر از دقت رنگ کامل برخوردار است و ۱۰۸ درصد از فضای رنگ DCI-P3 را دارا می‌باشد.

blank

ایسوس راگ فون ۲ از یک لانچر با نام The Armoury Crate بهره می‌برد که به شما امکان انجام تنظیمات خاص بر روی بازی ها را می‌دهد. برای مثال شما می‌توانید نمایشگر را روی ۱۲۰ یا ۹۰ هرتز در هر بازی قرار دهید و یا نور صفحه را بر روی یک مقدار ثابت قفل کنید. علاوه بر این ها شما به کمک این لانچر می‌توانید تماس های ورودی و نوتیفیکیشن را نیز کنترل کنید.

در قسمت جلویی این دستگاه بلندگوهای قدرتمندتری نسبت به قبل قرار گرفته‌اند که می‌توانند تا ۲.۵ برابر بهتر از مدل قبلی عمل کنند و به شما یک صدای عالی را ارائه دهند.

ایسوس راگ فون ۲ همچنان جک ۳.۵ میلی متری هدفون را حفظ کرده است و از چهار میکروفون قدرتمند بهره می‌برد که به شما امکان انتقال صدا را به خوبی می‌دهند. در پنل جلویی این دستگاه یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی تعبیه شده است که نسبت به نسخه‌ی قبلی بهبود پیدا کرده است. راگ فون ۲ از وای فای سریعتری نسبت به نسل قبلی خود بهره می‌برد که این امر سبب می‌شود انجام بازی های آنلاین بهتر انجام گیرد.

مشخصه های کلیدی راگ فون ۲

این دستگاه از یک تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس بهره می‌برد که در کنار آن یک پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 675 تعبیه شده است و عملکرد آن بهبودی ۱۵ درصدی پیدا کرده است. بر روی این دستگاه شاهد یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری هستیم که از فست شارژ نسل ۴ پشتیبانی می‌کند. در پنل پشتی شاهد دوربین دوگانه با سنسورهای ۴۸ و ۱۳ مگاپیکسلی هستیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار