بنچمارم میزبان دستگاه جدیدی از سری A سامسونگ است

27694fbb9f30b5d7d667734adf83a743
زمان مطالعه: 1 دقیقه

سامسونگ در سال جاری از دو سری جدید خود با نام های A و M رونمایی کرد و چندین دستگاه را در هر نسخه عرضه کرد که توانستد توجه عده‌ی زیادی را به خود جلب کنند. سری A را می‌توان یکی از قدرتمندترین سری های جدید گوشی سامسونگ دانست که در خود گوشی هایی را از پایین رده تا پرچم دار میزبانی کرده است. سری A تا به حال تقریبا ده دستگاه را در خود جای داده است و از آنجایی که سامسونگ می‌خواهد به طور جدی بازارهای گوشی هوشمند را در همه‌ی زمینه ها از گران ترین تا ارزان ترین گوشی ها در دست داشته باشد، همچنان در حال کار بر روی این سری بوده و خبرهایی از اضافه شدن یک عضو جدید به این خانواده را شاهد هستیم.

بنچمارک A30e

همانطور که اشاره شد سری A میزبان یک دستگاه جدید با نام A30e خواهد بود که در بنچمارک شاهد حضور آن با شماره مدل SM-A307FN هستیم. این دستگاه در بنچمارک توانسته است امتیاز ۱,۳۱۹ و ۴,۱۱۶ را به ترتیب برای مدل تک پردازنده و چند پردازنده‌ی خود ثبت کند. همانطورکه در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

blank

پیش از این در گلکسی A30 شاهد یک نمایشگر ۶.۴ اینچی و تراشه‌ی قدرتمند اگزینوس ۷۹۰۴ بودیم. از آنجایی که A30e نسخه‌ی لایت این دستگاه به شمار می‌رود انتطار داریم شاهد یک نمایشگر کوچکتر و باتری با ظرفیت کمتر در آن باشیم. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید A30e از یک رم ۳ گیگابایتی و از یک تراشه هشت هسته‌ای با سرعت کلاک حداکثر ۱.۵۹ گیگاهرتز میزبانی خواهد کرد. سامسونگ این کار را پیش از این بر روی A20 پیاده سازی کرده است. اکثر افراد از نسخه های لایت خوششان می‌آید چرا که اندازه کوچکی دارند و به راختی در دست جای می‌گیرند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار