انتشار جزئیات سخت افزاری Zenfone 5 Lite ایسوس

25a3b91418a1ef835a8318817a7afd64
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار جزئیات سخت افزاری Zenfone 5 Lite ایسوس

شرکت ایسوس همچون سال های گذشته قصد داشته از نسل جدید سری ذنفون که به عنوان سری گوشی های هوشمند شرکت تایوانی محسوب شده، رونمایی کند. در سال ۲۰۱۸ سری Zenfone 5 معرفی می شود که با طراحی بازطراحی شده همراه بوده و تجربه کاربری بهتری را برای افراد رقم می زنند. اسمارتفون هایی که به نوعی کم نظیر هستند و تجربه ای قابل را برای همگان رقم می زنند. @evleaks  توییتر که در افشا اطلاعات گوشی های هوشمند بسیار مطرح بوده، به تازگی جزئیات سخت افزاری جدیدی مربوط به گوشی هوشمند Zenfone 5 Lite فاش کرده که به نظر می رسد طراحی جذابی داشته و با مشخصات قابل توجه یک میان رده کارآمد از برند شناخته شده به شمار می رود.

محصولات ایسوس عمدتا قابل توجه هستند و شرکت موردبحث نیز فعالیت عمده آن در بخش لپتاپ می باشد، از این رو عدم مطرح بودن کمپانی در زمینه تلفن هوشمند از این رو بوده و جای تعجبی ندارد. Zenfone 5 Lite دارای دوربین دوگانه در بخش عقب بوده و سنسور اثرانگشتی نیز می تواند در بخش زیرین دوربین مشاهده کرد. طراحی Zenfone 5 Lite بسیار قابل توجه بوده و نشان می دهد تمامی اسمارتفون های سری Zenfone 5 چنین هستند و کیفیت ساخت چشمگیری دارند.

مشخصات کافی در دست نیست و از ویژگی های آن باید به صفحه نمایش ۵.۷ اینچی ۱۰۸۰*۲۱۶۰ پیکسلی FHD+، پردازنده میان رده اسنپدراگون کوالکام، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره داشت. اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا کمپانی تایوانی در ۲۷ فوریه اسمارتفون های جدید خود را معرفی کند. احتمالا Zenfone 5 Lite یکی از شش مدل اسمارتفون سال جاری Zenfone 5 ایسوس بوده که تجربه کاربری لذت بخشی را فراهم می آورد و قادر است عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار